Hvor mange kravler ikke endnu ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

923 visninger
19 svar
0 synes godt om
22. marts 2008

Ny mor

Bare lige nysgerrig :D Marius har slet ikke gjort tegn til noget endnu - men han elsker at ligge på maven og løfte sig højt op på hænderne, men altså ikke noget med benene endnu.
kh Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2008

Loggidut

Tif gør heller ikke, hun er flad som en pandekage!
Dog lå jeg på gulvet foran hende den anden dag, og holdte hende under armene så hendes overkrop blev løftet op...så trak hun godt nok benene ind under sig, og væltede numsen ud til siden....altså for at komme op at sidde, så hun er langsomt ved at finde ud af at hendes lille krop kan mere.
Havde jeg ikke haft jer, var jeg nok blevet en anelse bekymret, men jeg kan jo se at mange slet ikke er så langt fremme igen.
så nu er jeg slet ikke bekymret.

knus fra sloggi, som har en yderst magelig datter, der p.t sidder i højstolen og totalt-prutter, mens hun brummer, fnis

Anmeld

22. marts 2008

Ny mor

Loggidut skriver:

Tif gør heller ikke, hun er flad som en pandekage!
Dog lå jeg på gulvet foran hende den anden dag, og holdte hende under armene så hendes overkrop blev løftet op...så trak hun godt nok benene ind under sig, og væltede numsen ud til siden....altså for at komme op at sidde, så hun er langsomt ved at finde ud af at hendes lille krop kan mere.
Havde jeg ikke haft jer, var jeg nok blevet en anelse bekymret, men jeg kan jo se at mange slet ikke er så langt fremme igen.
så nu er jeg slet ikke bekymret.

knus fra sloggi, som har en yderst magelig datter, der p.t sidder i højstolen og totalt-prutter, mens hun brummer, fnis

He, he, kan se det for mig ;)
knus til den lille "pandekage"

Anmeld

22. marts 2008

Joan ( Smallie )

Her kravler vi heller ikke endnu. Han syntes ikked et er sjovt at ligge på maven. Men han kan trække sine ben op. Jeg tror sku bare han er doven.
Jeg tror det kommer nu her når han skal i dp for så er det ikke sjovt kun at kan sidde når de andre kan komme rundt ;)

Hilsen Joan med en doven søn (C)

Anmeld

22. marts 2008

ivfmarie

Malte ligger også bare og flader ud... end ikke en lillebitte smule rulleri er det blevet til :S. Men som Joan, er jeg helt sikker på at det kommer når han begynder i dp.
Marie med hygli puttemalte på skødet

Anmeld

22. marts 2008

Hyner

Her sidder vi bare hvor vi er sat.. Medmindre vi tilter, fordi at alt legetøjet er for langt væk.. Og når hun ligger på maven, leger vi da bare snurretop... Men hvis hun ligger på maven af os, så kommer benene ind under maven og hun gynger lidt... men det er ikke fordi hun trækker dem op det er mere overkroppen der glider ned over benene... Så ja det kommer nok... Det ser i hvert fald sjovt ud.. Men der er nu ikke så sjovt alligevel, hun er jo ved at være en stor pige nu....:'( Krams Henriette -som bare synes tiden går alt for stærkt...!!

Anmeld

22. marts 2008

bette

her kravler vi heller ikke endnu.. meeen kommer fremad alligevel..
er oppe på alle 4 men kommer ingen vegne.. og det er kun i kort tid.
men ellers bruger vi den berømte soldater metode. den virker.. og mor render i hælene af mikkel KONSTANT>( nej nej må ikke.. og nej kom nu her.. og du skal ikke derud. osv. haha
men det kommer nok snart.. han er da begyndt at sætte sig på knæ ved nogle ting.. så han kan kigge op over

Anmeld

22. marts 2008

LouiseViola

Viola kravler heller ikke, hun bevæger sig dog rundt på maven i rundkreds, og kommer også lidt bagud engang imellem, men det ligner på ingen måde noget i nærheden af kravleri. Storebror kravlede først 1 uge inden han flydte 1 år - så der er jo rigtig god tid endnu. Jeg er helt rolig omkring det, og er sikker på at det nok skal komme, når Viola engang er klar :)

Anmeld

22. marts 2008

Astrid P

Smilla møvler baglæns, og det i en hulens fart. Men forlæns er vi ikke nået til endnu, selvom hun er ret god til at komme op på alle 4, så det er nok kun et spørgsmål om tid...

Anmeld

22. marts 2008

Marco2

Emily møffer sig fremad ved hjælp af armene, og kan komme vidt omkring, men hun gør ikke tegn til at begynde at kravle endnu. Står ikke engang på alle 4.

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.