Amning på kun ét bryst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2013

Bell'star

EnGodMor skriver:

Jeg prøvede at ha brystbetændelse med mit første barn, av for s...

Hvis du har så meget mælk, i det dårlige bryst, så ville jeg begynde og pumpe ud

Med fem seks timers mellemrum, og så give ham det i en kop eller bruge det i hans grød, alt efter hvor gammel han er

Når man bruger brystpumpe, så er den os med til at der ikke laves ligeså meget mælk, da pumpen ikke får alt mælk med ud. 

Og så gradvist øge timerne mellem hver udmalkning,

ja, lyder som en måde jeg må forsøge at gøre det på.. tak for det, så ved jeg hvad næste projekt går ud på!  

han er kun 4 uger i dag, så ingen grød til ham endnu.. Men jeg tænker at jeg bare kan fryse det ned, til dårligere tider..  

problemet er, at jeg jar haft piercing i det dårlige bryst, og at der derfor kommer mælk ud af flere huller, og brystvorten har en anden. Form pga det, hvilket han ikke rigtig kan finde ud af. Så for mig er det i hvert fald ikke fordi han ligger dårligt.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2013

Bell'star

Pylle3 skriver:

Jeg købte ammebrikker og så var det ikke noget problem at få dem til at spise ved det "dårlige" bryst.

Begge unger har jeg ikke kunne få til at tage højre bryst men med ammebrik slugte de et måltid på 5 min som ved det venstre

Jeg har forsøgt med ammebrik. men den hopper han ikke på.. Kan få ham til at ligge der max 2 min. Med dem på, og så bliver han hysterisk igen og opgiver ikke før han får det gode bryst..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.