Reol på børneværelset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2013

Karla

EnGodMor skriver:

Super. Tusind tak for hjælpen den skal købes

Det var så lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2013

AlberteSophie

Bshizzle skriver:

Jeg er lidt nysgerrig 

Må jeg ikke se den kreative ide med de vin kasser? 

Jo selvfølgelig (:

jeg sætter billed ind senere

Anmeld

22. september 2013

Svenne

Janne T. skriver:

Hvor har i købt 'tallerkenrækken'?

Den har jeg købt brugt! Så jeg aner faktisk ikke, hvor den er fra eller hvor gammel den er - desværre...

Anmeld

22. september 2013

Helle Nielsen

Herhjemme har vi Ikea´s TROFAST reol, på begge værelser, der kan være meget i kasserne, og ungerne kan sagtens selv flytte rundt på dem. Også kan kasserne fåes i både pige og drenge farve.

Derudover har vi også de store balje.

Anmeld

22. september 2013

Lykke:)

Helle Nielsen skriver:

Herhjemme har vi Ikea´s TROFAST reol, på begge værelser, der kan være meget i kasserne, og ungerne kan sagtens selv flytte rundt på dem. Også kan kasserne fåes i både pige og drenge farve.

Derudover har vi også de store balje.

Det lyder til, at baljer og kasser er en rigtig god idé

Anmeld

22. september 2013

2babygirls

Lykke:) skriver:

Godaften alle sammen
Vi er gået igang med, at lave børneværelse herhjemme men vi mangler en reol til legetøj og alt sådan noget.
Hvad har i på jeres børneværelser? Og hvor har i gjort af legetøj?
Vis GERNE billeder

Madeleine har rødt tema på værelset og Anemone har pink, så vi har disse fra IKEA med kasser i de 4 nederste og så står der biler, bøger og andet på de øverste...

kan tage billeder i morgen når børnene er oppe.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. september 2013

2babygirls skriver:

Madeleine har rødt tema på værelset og Anemone har pink, så vi har disse fra IKEA med kasser i de 4 nederste og så står der biler, bøger og andet på de øverste...

kan tage billeder i morgen når børnene er oppe.

Det vil jeg rigtig gerne se!

Anmeld

22. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg går og tænker ommøblerings tanker på knægtens værelse, så han kan få mere gulvplads. Lige nu har han en stor kasse hvor alt legetøj bare er proppet ned i. Og der er TOP på, så han har brug for ny opbevaringsplads. Jeg er desværre faldet for en dyr reol  Men jeg MÅ bare ha den!! Faktisk 2 af dem  Hehe og så med et par kasser på de nederste hylder og et par baljer på gulvet til tøjdyr  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. september 2013

Mor11 skriver:

Jeg går og tænker ommøblerings tanker på knægtens værelse, så han kan få mere gulvplads. Lige nu har han en stor kasse hvor alt legetøj bare er proppet ned i. Og der er TOP på, så han har brug for ny opbevaringsplads. Jeg er desværre faldet for en dyr reol  Men jeg MÅ bare ha den!! Faktisk 2 af dem  Hehe og så med et par kasser på de nederste hylder og et par baljer på gulvet til tøjdyr  

Åh de er så flotte, de reoler der!

Anmeld

22. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Lykke:) skriver:

Åh de er så flotte, de reoler der!

Præcis, jeg kan slet ikk stå for dem  Så jeg er i fuld sving med at spare lidt op til dem. De koster sgu latterlige 1100kr for EN!! det bliver det dyreste møbel i lejligheden udover sofaen.! Hahaha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.