Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
EnGodMor skriver: Super. Tusind tak for hjælpen den skal købes
Super. Tusind tak for hjælpen den skal købes
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bshizzle skriver: Jeg er lidt nysgerrig Må jeg ikke se den kreative ide med de vin kasser?
Jeg er lidt nysgerrig
Må jeg ikke se den kreative ide med de vin kasser?
Jo selvfølgelig (:
jeg sætter billed ind senere
Janne T. skriver: Hvor har i købt 'tallerkenrækken'?
Hvor har i købt 'tallerkenrækken'?
Den har jeg købt brugt! Så jeg aner faktisk ikke, hvor den er fra eller hvor gammel den er - desværre...
Herhjemme har vi Ikea´s TROFAST reol, på begge værelser, der kan være meget i kasserne, og ungerne kan sagtens selv flytte rundt på dem. Også kan kasserne fåes i både pige og drenge farve.
Derudover har vi også de store balje.
Helle Nielsen skriver: Herhjemme har vi Ikea´s TROFAST reol, på begge værelser, der kan være meget i kasserne, og ungerne kan sagtens selv flytte rundt på dem. Også kan kasserne fåes i både pige og drenge farve. Derudover har vi også de store balje.
Lykke:) skriver: Godaften alle sammen Vi er gået igang med, at lave børneværelse herhjemme men vi mangler en reol til legetøj og alt sådan noget. Hvad har i på jeres børneværelser? Og hvor har i gjort af legetøj? Vis GERNE billeder
Godaften alle sammen Vi er gået igang med, at lave børneværelse herhjemme men vi mangler en reol til legetøj og alt sådan noget. Hvad har i på jeres børneværelser? Og hvor har i gjort af legetøj? Vis GERNE billeder
Madeleine har rødt tema på værelset og Anemone har pink, så vi har disse fra IKEA med kasser i de 4 nederste og så står der biler, bøger og andet på de øverste...
kan tage billeder i morgen når børnene er oppe.
2babygirls skriver: Madeleine har rødt tema på værelset og Anemone har pink, så vi har disse fra IKEA med kasser i de 4 nederste og så står der biler, bøger og andet på de øverste... kan tage billeder i morgen når børnene er oppe.
Jeg går og tænker ommøblerings tanker på knægtens værelse, så han kan få mere gulvplads. Lige nu har han en stor kasse hvor alt legetøj bare er proppet ned i. Og der er TOP på, så han har brug for ny opbevaringsplads. Jeg er desværre faldet for en dyr reol Men jeg MÅ bare ha den!! Faktisk 2 af dem Hehe og så med et par kasser på de nederste hylder og et par baljer på gulvet til tøjdyr
Mor11 skriver: Jeg går og tænker ommøblerings tanker på knægtens værelse, så han kan få mere gulvplads. Lige nu har han en stor kasse hvor alt legetøj bare er proppet ned i. Og der er TOP på, så han har brug for ny opbevaringsplads. Jeg er desværre faldet for en dyr reol Men jeg MÅ bare ha den!! Faktisk 2 af dem Hehe og så med et par kasser på de nederste hylder og et par baljer på gulvet til tøjdyr
Lykke:) skriver: Åh de er så flotte, de reoler der!
Åh de er så flotte, de reoler der!
Præcis, jeg kan slet ikk stå for dem Så jeg er i fuld sving med at spare lidt op til dem. De koster sgu latterlige 1100kr for EN!! det bliver det dyreste møbel i lejligheden udover sofaen.! Hahaha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128