Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Karla skriver: Ja, det er ikke helt let Vi valgte baljerne, da de så er nemme at flytte rundt på. Tror vi skal have fat i sådan en masse plastik bolde, så skal de nok være i den ene.Så må vi fordele det der er i den i den anden reol - der kan man også tage kasserne ud, så de kan flyttes rundt. Vi skal nemlig have et legehjørne både i stuen og på værelset. Det legetøj vi har er noget vi har arvet. Vil ikke købe noget før efter hun er født - man får sikkert en del i barselsgaver og så er det jo begrænset, hvad man skal bruge fra starten
Ja, det er ikke helt let Vi valgte baljerne, da de så er nemme at flytte rundt på. Tror vi skal have fat i sådan en masse plastik bolde, så skal de nok være i den ene.Så må vi fordele det der er i den i den anden reol - der kan man også tage kasserne ud, så de kan flyttes rundt. Vi skal nemlig have et legehjørne både i stuen og på værelset. Det legetøj vi har er noget vi har arvet. Vil ikke købe noget før efter hun er født - man får sikkert en del i barselsgaver og så er det jo begrænset, hvad man skal bruge fra starten
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sådan her opbevarer vi legetøj mv.:
Lykke:) skriver: Det er også en super idé (det med baljerne) Jeg tror, at de der små bolde er en rigtig god idé! Min kusines søn er HELT besat af dem - hans ynglingsbeskæftigelse er dog at vende kassen på hovedet så der er bolde overalt tør heller ikke rigtig, at købe noget legetøj for ANER ikke hvad vi skal bruge og hvor meget vi får - tror nemlig også, at det er en ting man får i barselsgave
Det er også en super idé (det med baljerne) Jeg tror, at de der små bolde er en rigtig god idé! Min kusines søn er HELT besat af dem - hans ynglingsbeskæftigelse er dog at vende kassen på hovedet så der er bolde overalt tør heller ikke rigtig, at købe noget legetøj for ANER ikke hvad vi skal bruge og hvor meget vi får - tror nemlig også, at det er en ting man får i barselsgave
Svenne skriver: Sådan her opbevarer vi legetøj mv.:
super god ideér!
Hvor har du købt de der fletkurve henne? De er SÅ søde!
Karla skriver: Ja har også en veninde hvis datter er helt vild med dem. Og så er de super gode når de små skal lære at gribe og holde fast i noget så dem skal vi helt sikkert have Ja præcis. Man finder ud af det undervejs
Ja har også en veninde hvis datter er helt vild med dem. Og så er de super gode når de små skal lære at gribe og holde fast i noget så dem skal vi helt sikkert have Ja præcis. Man finder ud af det undervejs
Vi skal helt sikkert også have sådan nogen
Ja, man finder nok ud af det med tiden. De første par uger tvivler jeg på, at der bliver brugt noget af det alligevel
Frk-Anonym skriver: Hvor er det fint, bliver simpelthen nødt til at spørge hvor du har købt bordet og de blå stole? - kan man få det i pigefarver også?
Hvor er det fint, bliver simpelthen nødt til at spørge hvor du har købt bordet og de blå stole? - kan man få det i pigefarver også?
Det var Bilka Hmm kan faktisk ikke huske det. Men mon ikke også de har det i pigefarver?
Lykke:) skriver: super god ideér! Hvor har du købt de der fletkurve henne? De er SÅ søde!
De er fantastiske!! Og fra Rice.
De er virkelig nemme at samle alt legetøjet i - og super gode, fordi de store hanke gør, at børnene selv kan slæbe dem med ind i stuen eller hvor de nu vil lege.
http://www.bilka.dk/boern-og-baby/senge-og-moebler/boernemoebler/stole-og-borde/kids-stol-pink/p/100015397?point=3&event=32
Happiness skriver: Det var Bilka Hmm kan faktisk ikke huske det. Men mon ikke også de har det i pigefarver?
Ja mon ikke.. Tusinde tak..
Svenne skriver: De er fantastiske!! Og fra Rice. De er virkelig nemme at samle alt legetøjet i - og super gode, fordi de store hanke gør, at børnene selv kan slæbe dem med ind i stuen eller hvor de nu vil lege.
Er det en butik, eller kan man købe dem på nettet?
Det kan jeg forestille mig. Har også overvejet plastikbaljer, de er også smarte!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128