...som blev helt ked af det, fordi andre fik en baby.
Forstå mig ret. Jeg er glad på deres vegne, men øv hvor vil jeg bare selv gerne have en baby!

Inden for den sidste uge er der 2 på min facebook der har født og min kusine har annonceret at hun er gravid med nr. 2.
Jeg er SKIDE misundelig, ja det er jeg og jeg er ikke bange for at indrømme det.
Jeg har i forvejen et barn, som jeg elsker mere end noget andet, men hvor ville jeg bare blive lykkelig, hvis jeg kunne gøre barnet til store bror/søster. Kæresten og jeg har prøvet i næsten 7 mdr uden der er sket en dyt, så utålmodigheden og spørgsmålene er begyndt at melde sig. Hvad nu hvis vi ikke er gode nok?
Den første blev lavet i "første forsøg", dvs. vi vidste det kunne ske, men ville egentlig helst undgå det på daværende tidspunkt og havde derfor kun samleje 1 gang i den cyklus. Så jeg VED vi kan. Men hvad hvis det bare var held?
Det er ikke fordi jeg har spekuleret særlig meget, først her den sidste måneds tid, selvom jeg udemærket godt er klar over at det er meget normalt hvis der går et år før der sker noget...
Måtte lige ud med mine tanker, er sikker på jeg ikke er den eneste der har det på samme måde
Anmeld