alkohol og graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2013

Hyacinth

Jeg synes, jeg husker at have fået at vide, at fosteret først er forbundet til dig fra 6. uge. Er ikke sikker, men det synes jeg, jeg har hørt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2013

Pikku Myy

Anonym skriver:

Godmorgen

Håber der er nogle herinde der kan hjælpe mig lidt fordi jeg synes ikke rigtigt jeg fandt noget ordentligt på google om det. Hvad kan det helt præcist skade hvis man har drukket tæt i 2 dage og drukket jævnt i 5 dage, hvis man var i  uge 3 og starten af uge 4? Er det så slemme ting så man skal forholde sig til det skal være en abort? og hvilke ting bliver dannet i uge 3 og 4?

jeg er udemærket klar over jeg ikke burde have drukket,men vidste ikke og havde på ingen måder planer om at det skulle ske. 

Jeg forsøgte at forfatte et svar, men det blev noget værre rod, så jeg fandt en artikel der opsumerer min pointe rigtig godt:

http://videnskab.dk/krop-sundhed/gravide-pas-pa-alkohol-trods-ny-forskning

Det er vigtigt at du læser artiklen og ikke bare kigger på overskriften

Anmeld

21. september 2013

Kay

jeg var til stor julefrokost og drak tæt... så meget at jeg ikke kunne inde hjem og måtte ringe til min mand da jeg var 3+5... 

jeg har pco og ingen cyklus i følge lægerne var jeg langt fra æl og vi skulle havde startet i behandling 1½ måned efter.... 

fuck en dårlig somvittighed jeg stod med samtidig med de 2 streger... det er 2 år siden i slutningen af november i år... og Elna fyldte 1 år i august... og der er intet i vejen med hende  

hvilket jeg priser mig lykkelig for... 

Anmeld

22. september 2013

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Først fra uge 6 deler man alt med baby. Indtil da intet . Så aborterer man er det pga evt defekt/sygdom ved barnet

Anmeld

22. september 2013

Anonym trådstarter

rigtig mange tak for jeres svar, det har beroligt mig meget og håber at det bliver der inde og ikke fejler noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.