alkohol og graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.024 visninger
14 svar
6 synes godt om
21. september 2013

Anonym trådstarter

Godmorgen

Håber der er nogle herinde der kan hjælpe mig lidt fordi jeg synes ikke rigtigt jeg fandt noget ordentligt på google om det. Hvad kan det helt præcist skade hvis man har drukket tæt i 2 dage og drukket jævnt i 5 dage, hvis man var i  uge 3 og starten af uge 4? Er det så slemme ting så man skal forholde sig til det skal være en abort? og hvilke ting bliver dannet i uge 3 og 4?

jeg er udemærket klar over jeg ikke burde have drukket,men vidste ikke og havde på ingen måder planer om at det skulle ske. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2013

serinasmor

Anonym skriver:

Godmorgen

Håber der er nogle herinde der kan hjælpe mig lidt fordi jeg synes ikke rigtigt jeg fandt noget ordentligt på google om det. Hvad kan det helt præcist skade hvis man har drukket tæt i 2 dage og drukket jævnt i 5 dage, hvis man var i  uge 3 og starten af uge 4? Er det så slemme ting så man skal forholde sig til det skal være en abort? og hvilke ting bliver dannet i uge 3 og 4?

jeg er udemærket klar over jeg ikke burde have drukket,men vidste ikke og havde på ingen måder planer om at det skulle ske. 

Der er ingen der kan sige dig præcist hvad der er sket ved det ... Det spænder nemlig vidt ! Helt fra intet der kan måles til dødt foster ..

Men nu hvor du ved det er vi vel enige om at alkohol er forbudt

Anmeld

21. september 2013

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Der er ingen der kan sige dig præcist hvad der er sket ved det ... Det spænder nemlig vidt ! Helt fra intet der kan måles til dødt foster ..

Men nu hvor du ved det er vi vel enige om at alkohol er forbudt

ja jeg kunne på ingen måder finder på at drikke nu og vil for alt i verden gerne beholde det hvis det altså er levedygtigt, men når man har brugt beskyttelse og det hele var det jo lidt svært at forudsige at det ville ske

Anmeld

21. september 2013

TinaPina

Jeg ville ikke tænke nærmere over det. Babyen har vidst ikke forbindelse til dig på det tidspunkt endnu. Jeg har også en lille whisky baby i maven og indtil videre er han lige som hans skal være.

Men der er selvfølgelig ingen garantier for noget

Anmeld

21. september 2013

Anonym trådstarter

TinaPina skriver:

Jeg ville ikke tænke nærmere over det. Babyen har vidst ikke forbindelse til dig på det tidspunkt endnu. Jeg har også en lille whisky baby i maven og indtil videre er han lige som hans skal være.

Men der er selvfølgelig ingen garantier for noget

okay, det vil jeg så forsøge at prøve på

Anmeld

21. september 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Da jeg var gravid, og inden jeg opdagede det, var jeg i byen to gange hvor jeg var 2+6 og 3+0. Der skete absolut ingenting ved at jeg havde drukket de to gange.
Selvfølgelig kan det ikke anbefales(!!!!!), men når man ikke aner at man er gravid, så kan man jo ikke tage sine forholdsregler.

I øvrigt er fosteret på størrelse med et snefnug, og jeg tror først det er henne omkring uge 4, at den begynder at ''danne'' sig og omkring uge 6 /7 at hjertet slår.

Synes slet ikke du skal bekymre dig! Det skal nok gå.. Og kæmpe tillykke med din graviditet!

Anmeld

21. september 2013

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Da jeg var gravid, og inden jeg opdagede det, var jeg i byen to gange hvor jeg var 2+6 og 3+0. Der skete absolut ingenting ved at jeg havde drukket de to gange.
Selvfølgelig kan det ikke anbefales(!!!!!), men når man ikke aner at man er gravid, så kan man jo ikke tage sine forholdsregler.

I øvrigt er fosteret på størrelse med et snefnug, og jeg tror først det er henne omkring uge 4, at den begynder at ''danne'' sig og omkring uge 6 /7 at hjertet slår.

Synes slet ikke du skal bekymre dig! Det skal nok gå.. Og kæmpe tillykke med din graviditet!

okay det lyder godt  kunne bestemt heller ikke drømme om at drikke hvis det havde været planlagt og jeg havde vidst det, men det gjorde jeg desværre ikke.

mange tak

Anmeld

21. september 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Godmorgen

Det tror jeg absolut ikke du skal tænke over, du kendte ikke til graviditeten, og handlede ud fra det.
Weekenden inden jeg opdagede at jeg var gravid med min søn var jeg også til et par fester og han har altså ikke taget skade

Så vidt jeg ved deler vi heller ikke blodomløb med fosteret så tidlig.. Det er vidst først lidt senere

Anmeld

21. september 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Godmorgen

Der er rigtig rigtig rigtig mange der drikker tidligt i graviditeten, netop fordi de ikke er klar over eller har planlagt at skulle være gravide - det er selvfølgelig ikke noget jeg ville anbefale, men sket er sket og jeg ville ikke tænke yderligere over det

Anmeld

21. september 2013

SjeBets

Jeg var ude og party for vildt da jeg ventede faktisk både den store og den lille, jeg vidste ikke jeg var gravid med nogle af dem, og jeg gik længe og var bange for at der var sket noget da jeg så fandt ud af jeg var gravid.

Men lægen har beroligt mig og sagt at min tur i byen har ikke gjort noget ved nogle af dem.  Men man bliver da lidt bekymret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.