Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: okay men det kan jo være det lige er i overganten når han tisser så meget om natten håber i finder en løsning
okay men det kan jo være det lige er i overganten når han tisser så meget om natten
håber i finder en løsning
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tauf skriver: HerhHerhjemmOkay:-D Hvilket mærke tror du så er godt
HerhHerhjemmOkay:-D Hvilket mærke tror du så er godt
Tauf skriver: GodmorgenVil lige høre om der er nogen af jer som har et godt råd til hvad vi kan gøre så Elias IKKE tisser igennem næsten hver nat??Vi har prøvet han skal ud og tisse på putten inden han skal sove, men han ka ikke koncentrere sig, om at tisse på den for han skal hele tiden tjekke om der nu er noget i putten. Har i nat prøvet natbleer, der tissede han også igennem. Han vågner jo helt vildt tidligt hve morgen fordi han er våde dHan dp siger at formiddags bleen også altid er godt fyldt. Han er godt til at du drikke meget..Nogen som ved hvad jeg skal gøre???
GodmorgenVil lige høre om der er nogen af jer som har et godt råd til hvad vi kan gøre så Elias IKKE tisser igennem næsten hver nat??Vi har prøvet han skal ud og tisse på putten inden han skal sove, men han ka ikke koncentrere sig, om at tisse på den for han skal hele tiden tjekke om der nu er noget i putten. Har i nat prøvet natbleer, der tissede han også igennem. Han vågner jo helt vildt tidligt hve morgen fordi han er våde dHan dp siger at formiddags bleen også altid er godt fyldt. Han er godt til at du drikke meget..Nogen som ved hvad jeg skal gøre???
Jeg kan huske at min veninde skiftede ble på deres dreng mens han sov, når de selv gik i seng om aftenen ved 23-tiden. På den måde undgik han at tisse igennem.
modesty skriver: Jeg kan huske at min veninde skiftede ble på deres dreng mens han sov, når de selv gik i seng om aftenen ved 23-tiden. På den måde undgik han at tisse igennem.
Jeg ville prøve at gå en blestørrelse op. Det virkede her
Pikku Myy skriver: Jeg ville prøve at gå en blestørrelse op. Det virkede her
Tauf skriver: Okay tak men så skal vi skifte mærke .. Hvad bruger i for mærke;-)
Okay tak men så skal vi skifte mærke .. Hvad bruger i for mærke;-)
Vi brugte dem fra Aldi.
Din dreng er ikke vildt gammel, er han? For så lyder det da lidt vildt hvis I skal så højt op i blestørrelse allerede. Har I en fornemmelse af om det er fordi bleen er fuld eller om det er fordi tisset bliver "distribueret" forkert i bleen?
Pikku Myy skriver: Vi brugte dem fra Aldi. Din dreng er ikke vildt gammel, er han? For så lyder det da lidt vildt hvis I skal så højt op i blestørrelse allerede. Har I en fornemmelse af om det er fordi bleen er fuld eller om det er fordi tisset bliver "distribueret" forkert i bleen?
Tauf skriver: Han er 2 1/2 år men vi bruger str 5 i Aldi bleer . Men han vejer jo ikke mere end 11kg. Han fylder bleen men han tisser også meget op af.. Tjekker altid at tissemanden nedad:-D
Han er 2 1/2 år men vi bruger str 5 i Aldi bleer . Men han vejer jo ikke mere end 11kg. Han fylder bleen men han tisser også meget op af.. Tjekker altid at tissemanden nedad:-D
Hvis jeg forstår dig ret, så tisser han opad selvom hans tissemand peger nedad? Så bleen er ikke fuld af tis nedad/bagtil?
Det kunne være I skulle prøve et andet blemærke. måske er der en anden ble der har mere sugeevne foran ...?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128