Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi har altid brugt aldis bleer og har desværre også i perioder haft mange nætter hvor han tissede igennem og har så købt nummeret større bleer til natten, vi har både haft 3 til dag 4 til nat og 4 til dag og 5 til nat og det hjalp nu er han i str 5 hele tiden men begynder han igen at have våde nætter køber jeg str6 til natten (også selvom han vægtmæssigt slet ikke er deroppe)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
roenlund skriver: Vi har altid brugt aldis bleer og har desværre også i perioder haft mange nætter hvor han tissede igennem og har så købt nummeret større bleer til natten, vi har både haft 3 til dag 4 til nat og 4 til dag og 5 til nat og det hjalp nu er han i str 5 hele tiden men begynder han igen at have våde nætter køber jeg str6 til natten (også selvom han vægtmæssigt slet ikke er deroppe)
serinasmor skriver: Det lyder ikke til at en større ble var løsningen så Men måske underbukser ovenpå bleen ? Der er også nogle der påstår at man så ikke skal give barnet noget at drikke 1 time før det skal i seng... Det fungerer ikke her for så må hun ikke få vand til sin aftensmad ... Men ville give rådet videre Prøv i hvert fald med lidt flere potteture her i weekenden tror gerne dp vil være med i forsøget ... Det er jo synd for drengen at han vågner og er våd ... Så hvis han kan få tisset bare lidt i en potte inden nat ville det hjælpe
Det lyder ikke til at en større ble var løsningen så Men måske underbukser ovenpå bleen ? Der er også nogle der påstår at man så ikke skal give barnet noget at drikke 1 time før det skal i seng... Det fungerer ikke her for så må hun ikke få vand til sin aftensmad ... Men ville give rådet videre Prøv i hvert fald med lidt flere potteture her i weekenden tror gerne dp vil være med i forsøget ... Det er jo synd for drengen at han vågner og er våd ... Så hvis han kan få tisset bare lidt i en potte inden nat ville det hjælpe
jeg tænker straks om han har fået for meget at drikke fordi det føre jeg til man skal tisse
Tauf skriver: Ja måske vi skal prøve underbukser på:-DVi spiser kl 18 og han kommer i seng kl 19. Han drikker. Meget til aftensmad men hvis han er tørstig skal han vil også drikke!?
Ja måske vi skal prøve underbukser på:-DVi spiser kl 18 og han kommer i seng kl 19. Han drikker. Meget til aftensmad men hvis han er tørstig skal han vil også drikke!?
serinasmor skriver: Se det var jo så også det jeg mente det fungerer ikke her ... Men rådet er givet videre
Se det var jo så også det jeg mente det fungerer ikke her ... Men rådet er givet videre
Vores søn gjorde det også på et tidspunkt, så gik vi et nr. op i ble-størrelsen og så holdt bleen tæt. Vi brugte Libero
B&J skriver: jeg tænker straks om han har fået for meget at drikke fordi det føre jeg til man skal tisse
MoarHvidovre skriver: Vores søn gjorde det også på et tidspunkt, så gik vi et nr. op i ble-størrelsen og så holdt bleen tæt. Vi brugte Libero
Tauf skriver: Men han får det at drikke han vil ha og har brug for....
Men han får det at drikke han vil ha og har brug for....
okay men det kan jo være det lige er i overganten når han tisser så meget om natten
håber i finder en løsning
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128