Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
asff skriver: Endnu en uge er gået I dag, har vi været til en scanning.. Mest for hygge, men også fordi min vækstscanning igår blev aflyst; så vi skulle lige se, hvordan det stod til. Svigerforældrene var så heldige at komme med. Og gud hvor er min datter sød! Hun lå og hikkede, og smaskede og gjorde sig til.. Årh Maven er 1,5 cm større end i sidste uge, så der sker nogetv - og så flytter den konstant nord på. Jeg ser rimelig kvabset ud på billedet, men det snyder altså! Og et billede af min smukke pige som ligger med åben mund
Endnu en uge er gået I dag, har vi været til en scanning.. Mest for hygge, men også fordi min vækstscanning igår blev aflyst; så vi skulle lige se, hvordan det stod til. Svigerforældrene var så heldige at komme med. Og gud hvor er min datter sød! Hun lå og hikkede, og smaskede og gjorde sig til.. Årh Maven er 1,5 cm større end i sidste uge, så der sker nogetv - og så flytter den konstant nord på. Jeg ser rimelig kvabset ud på billedet, men det snyder altså! Og et billede af min smukke pige som ligger med åben mund
Flot mave og dejligt I fik et godt billed af hende
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mariehønen Evigglad <3 skriver: Super smuk babyhule
Super smuk babyhule
Tusinde tak, og mange gange i lige måde
Tja, du ved jo hvad jeg vil skrive, så du får bare ''
DecemberBaby2013 skriver: Tja, du ved jo hvad jeg vil skrive, så du får bare ''
Tak søde du
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128