22+0 førstegangs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.679 visninger
13 svar
10 synes godt om
20. september 2013

asff

Endnu en uge er gået I dag, har vi været til en scanning.. Mest for hygge, men også fordi min vækstscanning igår blev aflyst; så vi skulle lige se, hvordan det stod til. Svigerforældrene var så heldige at komme med. Og gud hvor er min datter sød! Hun lå og hikkede, og smaskede og gjorde sig til.. Årh Maven er 1,5 cm større end i sidste uge, så der sker nogetv - og så flytter den konstant nord på. Jeg ser rimelig kvabset ud på billedet, men det snyder altså! Og et billede af min smukke pige som ligger med åben mund

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2013

BigHope13

asff skriver:

Endnu en uge er gået I dag, har vi været til en scanning.. Mest for hygge, men også fordi min vækstscanning igår blev aflyst; så vi skulle lige se, hvordan det stod til. Svigerforældrene var så heldige at komme med. Og gud hvor er min datter sød! Hun lå og hikkede, og smaskede og gjorde sig til.. Årh Maven er 1,5 cm større end i sidste uge, så der sker nogetv - og så flytter den konstant nord på. Jeg ser rimelig kvabset ud på billedet, men det snyder altså! Og et billede af min smukke pige som ligger med åben mund

hvor er din mave altså bare flot, og sikke et fint billede af lillepigen

Anmeld

20. september 2013

B&J

sikke et fint billede af mave og babyen, hvor er det så fantastisk med en baby i maven

Anmeld

20. september 2013

asff

BigHope13 skriver:

hvor er din mave altså bare flot, og sikke et fint billede af lillepigen

Årh tusinde tak, og i lige måde!

Ja, synes det er et rigtig kært billede! Hun plejer IKKE at være til at fotografere.

Anmeld

20. september 2013

asff

B&J skriver:

sikke et fint billede af mave og babyen, hvor er det så fantastisk med en baby i maven

Tak Ja det er SKØNT

Anmeld

20. september 2013

justagirl

hvor det smukt"! jeg vil også have mave" og se den lille! iih!

du sørme smuk gravid!

Anmeld

20. september 2013

asff

justagirl skriver:

hvor det smukt"! jeg vil også have mave" og se den lille! iih!

du sørme smuk gravid!

Tusind tak ven

Jamen du skal jo også snart se dit mirakel!

Anmeld

20. september 2013

justagirl

asff skriver:

Tusind tak ven

Jamen du skal jo også snart se dit mirakel!

jaaaaae! på tirsdag! glæder mig så meget!

Anmeld

20. september 2013

asff

justagirl skriver:

jaaaaae! på tirsdag! glæder mig så meget!

Forstår jeg godt, bliver spændende

Anmeld

22. september 2013

Guldet

asff skriver:

Super smuk babyhule

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.