Angelsound !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2013

Helloo

Ikke for at være lyseslukker.

Men bare lige så du er forbedret kan du nemt komme til at finde din egen puls.Også forveksle den 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

Mie89

Hej damer ! 

Min angelsound kom idag - og vi fandt vores bebs hjertelyd! 

Det er da den smukkeste lyd nogensinde, havde da slet ikke lyst til at fjerne monitoren igen! Og det har da godt nok lige nedsat mine bekymringer forud for NF på torsdag! 

Først fandt vi, hvad jeg tror der er pulsåre-lyd, da den var at finde ca. samme sted i begge sider af området - først var min kæreste lige ved at tro at vi skulle have tvillinger  Men da vi så fandt den rigtige lyd var vi slet ikke i tvivl om at det må være hjertet der bare hamrede derud af ! 

Er en meget lykkelig gravid i dag 

Anmeld

24. september 2013

isabellasmor

Aprilbaby_2014 <3 skriver:

Hej damer ! 

Min angelsound kom idag - og vi fandt vores bebs hjertelyd! 

Det er da den smukkeste lyd nogensinde, havde da slet ikke lyst til at fjerne monitoren igen! Og det har da godt nok lige nedsat mine bekymringer forud for NF på torsdag! 

Først fandt vi, hvad jeg tror der er pulsåre-lyd, da den var at finde ca. samme sted i begge sider af området - først var min kæreste lige ved at tro at vi skulle have tvillinger  Men da vi så fandt den rigtige lyd var vi slet ikke i tvivl om at det må være hjertet der bare hamrede derud af ! 

Er en meget lykkelig gravid i dag 

vi brugte den flittigt herhjemme da jeg ventede vores datter. den var simpelthen guld værd for os. min mand har mistet en datter i 9. mdr, så han var SÅ nervøs stort set under hele graviditeten. den gav os begge rigtig meget ro, og det var faktisk kun 1 gang vi havde svært ved at finde hjerte lyden, men vi fandt den til sidst  jeg tror vi brugte den første gang da jeg var i uge 8-9 stykker, og der fandt vi hjertelyden med det samme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.