Angelsound !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.921 visninger
12 svar
7 synes godt om
19. september 2013

Mie89

Hej allesammen 

Jeg har lige købt en Angelsound doppler på nettet, og glæder mig bare til at få den hjem! Ifølge hjemmesiden burde den komme i starten af næste uge ! 

Hvor mange af jer har erfaringer med den? Og hvor tidligt kunne i finde/høre hjertelyden af jeres små bebs ? 

Jeg er i dag 11+2, så håber at jeg kan finde hjertelyden med det samme pakken lander i postkassen ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2013

Muhmi

Min oplevelse med sådan en er at man virkelig skal væbne sig med tålmodighed og lade være med at gøre sig selv bange... Havde én da jeg ventede Rune og en dag hvor han ikke havde bevæget sig så meget som han plejede prøvede jeg den og kunne ikke finde nogen lyd andet end hvid støj og tarmbevægelser, så jeg blev jo naturligvis meget bange og ked af det (Tror jeg var omkring 33 uger henne) Men da jeg så slappede af i kroppen, så begyndte han at bevæge sig mere og mere...

Jeg vil ikke anbefale den... Det er virkelig svært at finde hjertelyd, for man skal ligge helt stille og hørefonerne er virkelig skod, ud over det så kan man lede i en evighed uden at finde noget og så bliver man bange...

Men.. Vil så sige at NÅR man finder hjertelyd, så er det så smukt at ligge og høre på, men også kortvarrigt da de jo bevæger sig hele tiden uden at vi nødvendigvis kan mærke det

Anmeld

19. september 2013

asff

Aprilbaby_2014 <3 skriver:

Hej allesammen 

Jeg har lige købt en Angelsound doppler på nettet, og glæder mig bare til at få den hjem! Ifølge hjemmesiden burde den komme i starten af næste uge ! 

Hvor mange af jer har erfaringer med den? Og hvor tidligt kunne i finde/høre hjertelyden af jeres små bebs ? 

Jeg er i dag 11+2, så håber at jeg kan finde hjertelyden med det samme pakken lander i postkassen ! 

Jeg synes min har været fantastisk Det var den måde jeg opdagede, at min første graviditet var død :/ Første gang fandt jeg lyden i uge 8+ og her anden gang, i uge 11+ For mig, har den været NEM at finde.. Men det er selvfølgelig forskelligt

Anmeld

19. september 2013

Mie89

Muhmi skriver:

Min oplevelse med sådan en er at man virkelig skal væbne sig med tålmodighed og lade være med at gøre sig selv bange... Havde én da jeg ventede Rune og en dag hvor han ikke havde bevæget sig så meget som han plejede prøvede jeg den og kunne ikke finde nogen lyd andet end hvid støj og tarmbevægelser, så jeg blev jo naturligvis meget bange og ked af det (Tror jeg var omkring 33 uger henne) Men da jeg så slappede af i kroppen, så begyndte han at bevæge sig mere og mere...

Jeg vil ikke anbefale den... Det er virkelig svært at finde hjertelyd, for man skal ligge helt stille og hørefonerne er virkelig skod, ud over det så kan man lede i en evighed uden at finde noget og så bliver man bange...

Men.. Vil så sige at NÅR man finder hjertelyd, så er det så smukt at ligge og høre på, men også kortvarrigt da de jo bevæger sig hele tiden uden at vi nødvendigvis kan mærke det

Mange tak for svaret . 

Jeg er helt enig med dig i, at brugen af den, nok nemt kan tage overhånd, men har lovet mig selv at jeg ikke skal gå i panik hvis jeg ikke kan finde hjertelyden, da jeg har læst mange steder også at det godt kan være svært ! 

Men håber selvfølgelig jeg kan finde det - og tænker også bare at det må være den smukkeste lyd ever ! 

Anmeld

19. september 2013

Muhmi

Mange tak for svaret . 

Jeg er helt enig med dig i, at brugen af den, nok nemt kan tage overhånd, men har lovet mig selv at jeg ikke skal gå i panik hvis jeg ikke kan finde hjertelyden, da jeg har læst mange steder også at det godt kan være svært ! 

Men håber selvfølgelig jeg kan finde det - og tænker også bare at det må være den smukkeste lyd ever ! 

DET er det, helt uden tvivl og det er SÅ vidunderligt at kunne ligge derhjemme og lege med den der angelsound og lige pludselig finde et lille hjerte der bare banker derud af

Anmeld

19. september 2013

Guldet

Jeg har været så glad for min - købte den dog først da jeg var i uge 16 . Fandt hjertelyd med det samme . Bruger den stadig af og til - er i uge 29+ nu

Anmeld

19. september 2013

Clisolka

Hej allesammen 

Jeg har en som jeg har brugt i begge mine graviditeter - den har været guld værd inden jeg kunne mærke dem sparke hver dag 

Her i min sidste graviditet kunne vi først finde hjertelyd omkring 15-16 uger, så lad være med at blive alt for nervøs, hvis ikke du kan finde hjertelyd når du får den ind af døren 

Anmeld

19. september 2013

Marianne1989

Hej allesammen 

Jeg har også en, og den er fantatisk. Især da jeg begyndte at pletbløde i uge 15 !!! Jeg fandt hjertelyden allerede i uge 12, så samme tidspunkt som dig .. Den er let at bruge, men jeg har dog hørt man ikke skal blive for bange hvis man ikke kan finde den .. Så gå ikke helt i panik, hvis det viser sig svært at finde hjertelyd. Held og lykke og tillykke med graviditeten

Anmeld

20. september 2013

Mie89

Tak for at dele jeres erfaringer allesammen !

Jeg glæder mig til at få min ind af døren og forhåbentlig finde hjertelyden af min lille bebs! 

Anmeld

20. september 2013

Lauer

Hej allesammen 

Glæd dig, til at modtage den, det er en fantastisk opfindelse

Af en eller anden årsag, lykkedes det dog ikke mig at finde hjertelyd før jeg var 13+2, så hvis du mod forventning ikke skulle kunne finde hjertelyde, så gå endelig ikke i panik

Held og lykke med den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.