Dum frygt :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2013

Dorthe1986

Millea skriver:

Puha, jeg ville også blive småbang så.. Selvom det er fjollet at lade sig påvirke af en drøm.. Men ville have det på samme måde..

Godt at høre at du i dag har en sund og rask dreng der endda er født efter terminsdagen   

Ja det er så irrationelt men man kan jo ikke lade være

Ja han ville sgu dårligt ud da det så kom til stykket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2013

tarkoflen

Jeg tænkte er samme tanker! Var så bange for at der skulle være noget galt, som ikke var blevet opdaget

Men til verden kom den dejligste lille pige! Sind og rask omend lidt lille med sine 2396 g og 47 cm. Men hun fejler intet og er bare den lækreste baby der findes

Man føler sig så fjollet, når man har gået og været nervøs, men mon ikke det hører med?

Har en veninde, der drømte at hendes datter havde 3 meter lange ben og de skulle foldes for at hun kunne være i barnevognen! En anden veninde drømte, at hun fødte køkkenredskaber i stedet for en baby! Det siger vist lidt om, hvor irrationel ens tanker og forestillinger kan være

Anmeld

19. september 2013

AnthonsMor

Millea skriver:

Okay... hmmm.. altså... 

Lige først, jeg er gravid i uge 26 og har ingen gener, udover ømme fødder efter en arbejdsdag, lidt øm forskellige steder i kroppen til tider - men eller velbefindende.. Så har ikke rigtigt nogle grund til at gå og være bange men....

Jeg er bare pludselig blevet SINDSSYGT bange for at føde alt for tidligt.. Er simpelthen bange for at føde et barn der i værst tænkelige situation bliver totalt multihandicappet eller i den dur.

Hvordan med jer andre der er/har været gravide, kan i genkende den tanke el. lign?

Den frygt havde jeg også.. Men du skal tænke, at nu er du over 24+0, så er der altså stor chance for, at dit barn vil leve i bedste velgående HVIS der skulle ske noget, hvilket jeg ikke tror der gør

Men ja, jeg kender det alt for godt, fra uge 23 til uge 30 var jeg hver dag nervøs for at føde..

Anmeld

19. september 2013

Clisolka

Millea skriver:

Dejligt at jeres besluttet at blive længere i maven..

Ej, din kæreste er født i uge 26? Vildt, og han har ingen mén af at være født så tidligt? Hvis man må spørge?  

Ja det er lidt sjovt at tænke på hvad lægerne var i stand til for 30 år siden  - han er født i uge 26 på Rigshospitalet og vejede 900 g. Han havde sparket moderkagen løs 

Ingen mén på herren 

Anmeld

20. september 2013

Millea

Babymor2010 skriver:

Ja det er lidt sjovt at tænke på hvad lægerne var i stand til for 30 år siden  - han er født i uge 26 på Rigshospitalet og vejede 900 g. Han havde sparket moderkagen løs 

Ingen mén på herren 

Ej hvor vildt.. Sejt nok!  (altså ikke at han sparket moderkagen løs, men at han har det godt) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.