Kan man tage fejl ved en kønsscanning???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2013

Moma

Man kan ikke få et 100% sikkert svar ved en scanning. De kan jo tage fejl. Kender dog ikke nogle, der har oplevet det.

Måske er jeg bare for jordbunden, men hvordan kan man føle, om man får en dreng eller en pige? Det kan godt være, det er ens intuition, men den kan man vel heller ikke altid stole på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2013

Benjamins'mor

Bertris skriver:

De fleste jeg kender og ved min egen scanning har fået at vide "det ser ud til at være ... men vi kan self ikke give dig et helt sikkert svar" eller noget i den stil

For de KAN tage fejl, det er jo "bare" et billede de skal vurdere det ud fra

Selvfølgelig kan de tage fejl, det er sjællendt det sker, men det sker.

Da jeg var til kønsscanning 14+2 fik jeg afvide "der er ingen tvivl, i venter en pige", og til MD sagde hun "en pige vil også være mit bud".

Anmeld

20. september 2013

camilla10

Jeg kender to, der fik et køn at vide og fik det modsatte 

Anmeld

20. september 2013

MissTas

ayus skriver:

Hej,

jeg var til kønsscanning igår hvor jeg var 15+5 - det er min 2. graviditet.
jeg havde fra dag 1 følt at det var en dreng, som lå herinde i mausen.
og til scanningen, sagde de at det var en dreng, som gemte sig...

i min første graviditet følte jeg også det var en dreng indtil MD-scanning, hvor vi så fik af vide, at det var en Pige (som jeg inderst inde osse havde håbet på).

men kan man tage fejl ved en kønsscanning??? Nogen erfaringer/oplevelser??
Kan det ændre sig fra at have en 'tap' og ikke have en til MD-scanningen????

jeg var til kønsscanning da jeg var 15+2 og der sagde de at det helt sikkert var en pige, vifik billeder af skamlæberne .. til MD scanningen fik vi også at vide at det var en pige og i uge 40+1 kom en lille dejlig pige her holdt den

Anmeld

20. september 2013

Dorthe1986

Moma skriver:

Man kan ikke få et 100% sikkert svar ved en scanning. De kan jo tage fejl. Kender dog ikke nogle, der har oplevet det.

Måske er jeg bare for jordbunden, men hvordan kan man føle, om man får en dreng eller en pige? Det kan godt være, det er ens intuition, men den kan man vel heller ikke altid stole på.

Det er ikke til at forklare, men jeg var også sikker på det var en dreng jeg havde i maven, hvilket det så også var. Altså jeg følte jeg kunne mærke det ligesom jeg kan mærke jeg har to fødder det lyder meget spøjst, men jeg vidste bare det var en dreng og var så overbevist, at havde de sagt pige til md-skanningen, så havde jeg tvivlet frem til fødslen

Anmeld

20. september 2013

baby012

ayus skriver:

Hej,

jeg var til kønsscanning igår hvor jeg var 15+5 - det er min 2. graviditet.
jeg havde fra dag 1 følt at det var en dreng, som lå herinde i mausen.
og til scanningen, sagde de at det var en dreng, som gemte sig...

i min første graviditet følte jeg også det var en dreng indtil MD-scanning, hvor vi så fik af vide, at det var en Pige (som jeg inderst inde osse havde håbet på).

men kan man tage fejl ved en kønsscanning??? Nogen erfaringer/oplevelser??
Kan det ændre sig fra at have en 'tap' og ikke have en til MD-scanningen????

Det kan man  

min fætter og hans kone fik til både køns scanning og mD afvide at det var en lille pige de ventede sig, 

men den lille Julie (som de havde navngivet hende) 

skulle ved fødslen vise sig at være en lille Jacob  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.