Kan man tage fejl ved en kønsscanning???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2013

asff

Bertris skriver:

Så har vi to forskellige opfattelser

Men man kan for det meste være så tæt på 100% som muligt hvis de kan scannes en piges skamlæber

Hehe ja Pointen er vel bare, at der KAN ske fejl, men det er sjældent! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2013

ayus

l.kjoeller skriver:

Det er typisk fra pige til dreng det ændrer sig og sjællent omvendt da tappen er der. Så er det kun hvis navlestrengen snyder 

ja jeg tænkte også om, navlestrengen kunne snyde, men nu må vi se hvad de siger til MD-scanningen om 1 måned.

Anmeld

20. september 2013

ayus

1000 tak for alle jeres svar.

Jamen som sagt - sfølig kan de tage fejl... Jeg læste om kønsscanning inden og efter min scanning og jeg var jo 15+5 da jeg blev scannet..
Men jeg tænkte bare om en scanning kan ændre sig når de siger at det er en dreng - men man føder en pige? Eller omvendt?

Jeg tænkte om det kunen være navlestrengen som var en tap måske - men nu må jeg lige vente og se til en MD-scanning. Ellers må vi til en 3D/4D-scanning.

Anmeld

20. september 2013

Michelle88

Jeg arbejdede sammen med en som fik afvide at hun skulle have en dreng og så kom der en pige, og så kender jeg en som fik afvide at de skulle have en pige hvor der kom en dreng.. Så jeg stoler ikke 100% på hvad de siger til en scanning.. Til fødselsforberedelse fik vi afvide at der var en jordemorder som lige havde født, og hun fik heller ikke det køn hun havde fået afvide. Kan ikke huske hvad køn det var..

Anmeld

20. september 2013

l.kjoeller

ayus skriver:

ja jeg tænkte også om, navlestrengen kunne snyde, men nu må vi se hvad de siger til MD-scanningen om 1 måned.

ja.men sandsynligheden er meget lille når man er fremme ved kønsskanningen 

Anmeld

20. september 2013

Nullermor

ayus skriver:

Hej,

jeg var til kønsscanning igår hvor jeg var 15+5 - det er min 2. graviditet.
jeg havde fra dag 1 følt at det var en dreng, som lå herinde i mausen.
og til scanningen, sagde de at det var en dreng, som gemte sig...

i min første graviditet følte jeg også det var en dreng indtil MD-scanning, hvor vi så fik af vide, at det var en Pige (som jeg inderst inde osse havde håbet på).

men kan man tage fejl ved en kønsscanning??? Nogen erfaringer/oplevelser??
Kan det ændre sig fra at have en 'tap' og ikke have en til MD-scanningen????

Ja det kan godt ændre sig fra at der er en 'tap' til der ingen er, har selv prøvet det
Jeg var til kønsscanning 15+? hvor vi alle var helt sikre på det var en lille dreng, ham der scannede tjekkede flow for at sikre det ikke var navlestrengen der lå i vejen og det var det ikke.. Nogle uger senere var jeg til en ekstra scanning hvor det så viste sig at tappen var forsvundet, og lillebror blev til lillesøster..
Tror det er meget sjældent de tager fejl, men det sker altså

Anmeld

20. september 2013

ayus

l.kjoeller skriver:

ja.men sandsynligheden er meget lille når man er fremme ved kønsskanningen 

det var ved en privat kønsscanning.

Anmeld

20. september 2013

ayus

Nullermor skriver:

Ja det kan godt ændre sig fra at der er en 'tap' til der ingen er, har selv prøvet det
Jeg var til kønsscanning 15+? hvor vi alle var helt sikre på det var en lille dreng, ham der scannede tjekkede flow for at sikre det ikke var navlestrengen der lå i vejen og det var det ikke.. Nogle uger senere var jeg til en ekstra scanning hvor det så viste sig at tappen var forsvundet, og lillebror blev til lillesøster..
Tror det er meget sjældent de tager fejl, men det sker altså

Nullemor --> det var nemlig liiige dét jeg mente.

men nu må vi se, hvad de siger til en MD-Scanning - det er jeg spændt på.

Anmeld

20. september 2013

l.kjoeller

ayus skriver:

det var ved en privat kønsscanning.

det er jeg med på- men tit når de tager fejl er det helt tilbage ved nf ( ved godt de ikke længere oplyser)

Anmeld

20. september 2013

Mor til Majbørn

ayus skriver:

Hej,

jeg var til kønsscanning igår hvor jeg var 15+5 - det er min 2. graviditet.
jeg havde fra dag 1 følt at det var en dreng, som lå herinde i mausen.
og til scanningen, sagde de at det var en dreng, som gemte sig...

i min første graviditet følte jeg også det var en dreng indtil MD-scanning, hvor vi så fik af vide, at det var en Pige (som jeg inderst inde osse havde håbet på).

men kan man tage fejl ved en kønsscanning??? Nogen erfaringer/oplevelser??
Kan det ændre sig fra at have en 'tap' og ikke have en til MD-scanningen????

Min veninde fik at vide at hun skulle ha en pige - og ved en af de sidste scanninger (hun var gået lidt over tiden) fik hun at vide, at det da var en dreng....

Det er lidt naturens luner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.