er det motion nok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

847 visninger
12 svar
3 synes godt om
18. september 2013

Sitrani

Jeg skal tabe mig ca. 12 kg

Er der nogen af jer herinde, der har tabt jer så mange kg uden at dyrke hård motion hver dag? Jeg træner meget hård motion 2 gange om ugen (ishockey), og cykler derudover til alt andet (arbejde især), som ligger under 5 km væk fra vores hjem.. Så bevæger mig dagligt, men kun hård fysisk motion 2 gange ugentligt... Kan jeg så godt tabe mig de 12 kg på rimelig tid, hvis jeg også selvfølgelig spiser sundt!!! Nogen med erfaring med det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2013

MH82

Man siger som regel at maden er 80% og motion er 20%, så hvor meget motion du laver handler hvordan du vil tabe dig.

Så hvis du holder en fornuftig diæt, så ja. Men hvis du hellere vil opbygge muskler og dermed få en højere forbrænding, så nej.

Håber det gav lidt mening. 

Anmeld

19. september 2013

M (:

STN skriver:

Er der nogen af jer herinde, der har tabt jer så mange kg uden at dyrke hård motion hver dag? Jeg træner meget hård motion 2 gange om ugen (ishockey), og cykler derudover til alt andet (arbejde især), som ligger under 5 km væk fra vores hjem.. Så bevæger mig dagligt, men kun hård fysisk motion 2 gange ugentligt... Kan jeg så godt tabe mig de 12 kg på rimelig tid, hvis jeg også selvfølgelig spiser sundt!!! Nogen med erfaring med det?

Jeg tabte 11 kg fra januar-juni ved omlægning af kost og 2 gange motion ugentligt (løb). Jeg cyklede derudover til/fra studie dagligt (1,5 km hver vej). 

Anmeld

19. september 2013

FrkZier

STN skriver:

hvis du spiser sundt kan du sagtens tabe dig ved det motion du dyrker - det kommer bare ikke til at gå voldsomt hurtigt, men hvis du fortsætter med det du gør nu skal de nok forsvinde

Anmeld

19. september 2013

AnthonsMor

STN skriver:

For et par år siden tabte jeg mig 18 kilo udelukkende på kostomlægning

Så træning er ikke død nødvendigt

Anmeld

19. september 2013

salix

ja det kan du hvis du giver max gas til træningerne og tænker over hvad du fylder i hovedet.... jeg spiller selv ishockey lige så tit jeg kan finde tid til og er ikke ret god til det enu men i følge mit puls ur forbrænder man snilt 500 kcal på et ispas af 60 min.

Anmeld

19. september 2013

Sitrani

salix skriver:

ja det kan du hvis du giver max gas til træningerne og tænker over hvad du fylder i hovedet.... jeg spiller selv ishockey lige så tit jeg kan finde tid til og er ikke ret god til det enu men i følge mit puls ur forbrænder man snilt 500 kcal på et ispas af 60 min.

ok... hvor spiller du henne??

Anmeld

19. september 2013

salix

STN skriver:

ok... hvor spiller du henne??

samme hold som dig tror jeg... da du er fra fyn  OIK

Anmeld

20. september 2013

Sitrani

salix skriver:

samme hold som dig tror jeg... da du er fra fyn  OIK

gud hvor sjovt Hvem er duuuuu??

Anmeld

20. september 2013

salix

STN skriver:

gud hvor sjovt Hvem er duuuuu??

Dorthe og ikke Dorte som i Olivers mor men som hende der stadig er ved at lære at løbe på skøjter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.