hvordan har i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
1 svar
1 synes godt om
18. september 2013

lille fnug

Hej piger,
Tænkte på hvordan i har det nu da vi er over halvvejs?
Hvad tænker i på? Er det ren lykke eller også lidt skræmmende?

Personligt har jeg haft en virkelig nem graviditet. Har kun haft problemer når jeg ikke har taget min jern piller
Lige nu kæmper jeg lidt med at sove ordentlig. Jeg kan sagtens ligge på maven, men det bryder lille-pigen sig ikke om. Så kæmper med at finde en god sove stilling.

I mit hoved har jeg stadig svær ved, at forstå jeg virkelig skal være mor. Er så bange for at glæde mig for meget og jeg så mister hende.
Nå ja mine hormoner. Ha ha, forleden tudede jeg over at min mand sagde nej tak til (endnu) et stykke rulade jeg havde bagt.
Udover det er jeg bare lykkelig og har det rigtig godt.
Håber ikke mit indlæg lød alt for negativt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2013

Millea

Godaften.. Jeg har også været heldig at have en "nem" graviditet (udover kvalme de første 20 uger..)  Men kvalmen er slut nu.. HELDIGVIS.. Der udover er jeg begyndt at få voldsomt ømme fusser efter en dags arbejde.. MEN ellers er alt fint.. Og kan stadig sove på maven 

Jeg er på en måde også bange for at glæde mig for meget lige for tiden.. Er lige gået ind i uge 26 - og har fået opbygget en grim frygt for at føde alt for tidligt... Håber snart jeg kan ligge den frygt lidt fra mig, men det går vel over med tiden, som jeg kommer tættere termin.. 

Men lykkelig vil jeg nu alligevel kalde mig.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.