7+1 har været til ts scanning i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2013

Laulund87

Diana2013 skriver:

Jeg synes ikke det er en beskyldning at spørge om det var Danmarks penge ?

Arhh det vil jeg nu mene

Men jeg synes også stadig det er MEGET forkert det hun har gjort, synes bare heller ikke din kommentar er ok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2013

Sara.

VråJepsen skriver:

"men er godt nok forarget over sådanne en beskyldning, kunne aldrig finde på sådanne noget!"

Æd dine ord, og stå ved dine handlinger... Du ved tydeligvis godt det forkert, siden du ikke står ved dine valg. Hvorfor så overhovedet gøre det, og oven i købet lyve om det...

Måske fordi personen ikke så andre udveje... Og efter tråden igår har forstået at hun var forkert på den? Og så kan jeg egentlig godt forstå hun ikke ville indrømme det, men samtidig havde behov for at komme ud med den vellykkede scanning og at baby er ok.

Anmeld

18. september 2013

Diana2013

Laulund87 skriver:

Arhh det vil jeg nu mene

Men jeg synes også stadig det er MEGET forkert det hun har gjort, synes bare heller ikke din kommentar er ok

Det er også ok du ikke synes det.

Anmeld

18. september 2013

Sander&Vitus-Mor

Sara. skriver:

Måske fordi personen ikke så andre udveje... Og efter tråden igår har forstået at hun var forkert på den? Og så kan jeg egentlig godt forstå hun ikke ville indrømme det, men samtidig havde behov for at komme ud med den vellykkede scanning og at baby er ok.

Har du aldrig gjort noget forkert, for derefter at stå ved dine handlinger, og evt. givet folk en undskyldning?
Ingen andre udveje? end at lyve.. det findes der altid, men det vil jeg slet ikke komme ind på, for der vi åbenbart ikke enige. Mener bare absolut ikke at løgnen er vejen frem, og man så fortsætter i den dur.

"men er godt nok forarget over sådan en beskyldning , kunne aldrig finde på sådan noget!
Jaaa , det var rigtig stort! Er så glad for det beslutning om at få en tid til det!"

"ER SÅ GLAD FOR DEN BESLUTNING OM AT FÅ EN TID TIL DET?!"
Hun fortsætter jo sine fuldstændige unødvendige løgne.. og skrive at man aldrig ikke kunne finde på det, når man faktisk står bag. Er måske lige at krydre den med salt og peber, ingen tvinger hende til at bygge videre på historien, og en anden udvej en løgnen er der altid!

Anmeld

18. september 2013

Sara.

VråJepsen skriver:

Har du aldrig gjort noget forkert, for derefter at stå ved dine handlinger, og evt. givet folk en undskyldning?
Ingen andre udveje? end at lyve.. det findes der altid, men det vil jeg slet ikke komme ind på, for der vi åbenbart ikke enige. Mener bare absolut ikke at løgnen er vejen frem, og man så fortsætter i den dur.

"men er godt nok forarget over sådan en beskyldning , kunne aldrig finde på sådan noget!
Jaaa , det var rigtig stort! Er så glad for det beslutning om at få en tid til det!"

"ER SÅ GLAD FOR DEN BESLUTNING OM AT FÅ EN TID TIL DET?!"
Hun fortsætter jo sine fuldstændige unødvendige løgne.. og skrive at man aldrig ikke kunne finde på det, når man faktisk står bag. Er måske lige at krydre den med salt og peber, ingen tvinger hende til at bygge videre på historien, og en anden udvej en løgnen er der altid!

Nej jeg mener bestemt ikke at lyve er vejen frem.

Men jeg har prøvet på at sætte mig i hendes sted og forstå hvorfor hun har valgt at agere som hun gør.

Anmeld

18. september 2013

LMX

18. september 2013

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tråden låses hermed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.