Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
DianaRJS skriver: dejligt malene... og sikke en fin lille en
dejligt malene... og sikke en fin lille en
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Malenect skriver: Har godt læst om tråden , men nej .. Hvorfor beskylder du mig for sådan noget ??
Har godt læst om tråden , men nej .. Hvorfor beskylder du mig for sådan noget ??
Æhm, på din profil står der at DU har oprettet den Anonymiteten er væk.................. Flot.
Laulund87 skriver: Du har overhovedet ikke belæg for at skrive sådan noget, skam dig! Havde du beviser var det en anden side af sagen.. Der er faktisk ting der ikke passer sammen hvis det skulle være samme profil. Til TS: Sikke et fint billede!
Du har overhovedet ikke belæg for at skrive sådan noget, skam dig!
Havde du beviser var det en anden side af sagen.. Der er faktisk ting der ikke passer sammen hvis det skulle være samme profil.
Til TS: Sikke et fint billede!
Diana2013 skriver: Tror måske du skylder mig en undskyldning.....
Tror måske du skylder mig en undskyldning.....
Nej det synes jeg ikke for du kunne stadig ikke vide om det var hende og så kommer man ikke med sådan nogle beskyldinger
Sara. skriver: Til en anden gang så spring tråden over i stedet for at komme med trælse beskyldninger. Og hvis du alligevel tænker at der kan komme noget godt ud af dine beskyldninger, så skriv dem til staff. Til TS dejligt at alt ser fint ud
Til en anden gang så spring tråden over i stedet for at komme med trælse beskyldninger. Og hvis du alligevel tænker at der kan komme noget godt ud af dine beskyldninger, så skriv dem til staff. Til TS dejligt at alt ser fint ud
er der vist mere end en der gør..
Så var vores penge jo givet godt ud
1234rj skriver: er der vist mere end en der gør..
Hvorfor?? At det rent faktisk var hende har da ingen betydning for hun kom med en beskyldning uden at have beviser. Det gør man ikke.
Diana2013 skriver: Det var jo hende....
Det var jo hende....
Nu spørger jeg bare; Hvordan ved du det?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128