Føj alså...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2013

Mie89

Øv det skal jeg igennem i midt november!! Dog skal jeg ikke have det gjort på sygehuset, men hos min egen læge, og jeg kan derfor hente drikken dagen før, drikke den kl 8, og så være hjemme indtil jeg så skal komme om til ham kl 10 og få taget prøven - så slipper da heldigvis for at sidde i et trist ventelokale i to timer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2013

Hullabullabulla

babyonboard skriver:

Hej piger

Ja har været til sukkerbelastningstest idag og føj hvor havde jeg bare glemt hvor ulækkert det er. Sidder stadig med en lille smule kvalme, har spist et stykke rugbrød med ost en halv banan og lidt chokolade for at få det til at gå væk, men syntes slet ikke det har hjulpet.

Nå men ville ikke så meget med dette indlæg bare lige fortælle hvor klamt jeg syntes det er.

( har nogle gode råd til hvordan man får kvalmen væk så sig endelig frem)

Hilsen mig.

At drikke stadset var for mig slet ikke det værste - nej det var at skulle vente 2 stive timer i et venteværelse hos lægen 

Håber kvalmen er forsvundet

Anmeld

19. september 2013

M&J87

JEg har været i sidste uge, og det var ulækkert at drikke det søde stads, men så slemt synes jeg nu ikke det var. Det var slemmere at sidde i et rum med 14 andre gravide 

Anmeld

19. september 2013

AnthonsMor

babyonboard skriver:

Hej piger

Ja har været til sukkerbelastningstest idag og føj hvor havde jeg bare glemt hvor ulækkert det er. Sidder stadig med en lille smule kvalme, har spist et stykke rugbrød med ost en halv banan og lidt chokolade for at få det til at gå væk, men syntes slet ikke det har hjulpet.

Nå men ville ikke så meget med dette indlæg bare lige fortælle hvor klamt jeg syntes det er.

( har nogle gode råd til hvordan man får kvalmen væk så sig endelig frem)

Hilsen mig.

Åååååh hvor kan jeg bare godt huske det!!!!! Din stakkel

Jeg har ingen gode råd, jeg var fysisk syg hele dagen i maven af det, spiste nærmest alt det forskellige jeg kunne komme i tanke om, men intet hjalp
Så jeg lå i sengen all day..

Anmeld

19. september 2013

babyonboard

AnthonsMor skriver:

Åååååh hvor kan jeg bare godt huske det!!!!! Din stakkel

Jeg har ingen gode råd, jeg var fysisk syg hele dagen i maven af det, spiste nærmest alt det forskellige jeg kunne komme i tanke om, men intet hjalp
Så jeg lå i sengen all day..

Ja havde det også dårligt hele dagen igår med kvalme og ondt i maven som hvis man har spist for meget,så lå på sofaen det meste af dagen, og endte med jeg gik i seng sammen med datteren igår kl. 18.30 uden aftensmad eller andet for kunne slet ikke få noget ned. Men i dag har jeg det fint igen heldigvis men gør det aldrig igen. 

Anmeld

19. september 2013

comulle

Jeg har også fået lavet sådan en, puha det er ikke sjovt.. Jeg har ingen råd mod kvalmen, men vil til gengæld lige sige til dem som skal ha den lavet at det hjælper hvis drikken er iskold og hvis der kommer citronsaft i.. Det fik jeg, det gør ret meget for smagen synes jeg.. 

Anmeld

19. september 2013

AnthonsMor

babyonboard skriver:

Ja havde det også dårligt hele dagen igår med kvalme og ondt i maven som hvis man har spist for meget,så lå på sofaen det meste af dagen, og endte med jeg gik i seng sammen med datteren igår kl. 18.30 uden aftensmad eller andet for kunne slet ikke få noget ned. Men i dag har jeg det fint igen heldigvis men gør det aldrig igen. 

Godt du er ovenpå igen!!

Jeg gør det sgu heller ikke igen!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.