Føj alså...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.049 visninger
16 svar
3 synes godt om
18. september 2013

babyonboard

Hej piger

Ja har været til sukkerbelastningstest idag og føj hvor havde jeg bare glemt hvor ulækkert det er. Sidder stadig med en lille smule kvalme, har spist et stykke rugbrød med ost en halv banan og lidt chokolade for at få det til at gå væk, men syntes slet ikke det har hjulpet.

Nå men ville ikke så meget med dette indlæg bare lige fortælle hvor klamt jeg syntes det er.

( har nogle gode råd til hvordan man får kvalmen væk så sig endelig frem)

Hilsen mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2013

Sabina92

babyonboard skriver:

Hej piger

Ja har været til sukkerbelastningstest idag og føj hvor havde jeg bare glemt hvor ulækkert det er. Sidder stadig med en lille smule kvalme, har spist et stykke rugbrød med ost en halv banan og lidt chokolade for at få det til at gå væk, men syntes slet ikke det har hjulpet.

Nå men ville ikke så meget med dette indlæg bare lige fortælle hvor klamt jeg syntes det er.

Hilsen mig.

Jeg har aldrig fået foretaget sådan en, hvordan foregår det?(;

Anmeld

18. september 2013

Rikkemor89

babyonboard skriver:

Hej piger

Hilsen mig.

Er super glad for jeg ikke skal tage sådan en hvis jeg bliver gravid igen (: 

Da jeg ventede min søn kunne jeg slet ikke drikke det da jeg kastede op af det pga det er alt for sødt til mig, så jeg fik lov til at komme fastende en dag og så tog de en blodprøve ud fra det kunne de se om der var noget (: 

Anmeld

18. september 2013

babyonboard

Sabina92 skriver:

Jeg har aldrig fået foretaget sådan en, hvordan foregår det?(;

jeg skulle møde op på sygehuset her til morgen kl. 8.00 hvor jeg så skulle drikke en hvis mængde sukkervand, men det smager ikke som vand med sukker men meget kemisk. så skal du sidde i 2 timer hvor du kun må gå på toilettet ikke andet, og du må kun få 1/2 glas vand til at skylle med i de 2 timer. (kaster du det op igen skal du komme en anden dag og gøre det forfra) efter 2 timer tager de en blodprøve som de sender over til svangre ambulatoret. hvis den så viser du har øget risiko for graviditetsukkersyge ringer de til dig, ellers høre du ikke noget hvis den er som den skal være. 

Fik den lavet fordi jeg har et højt BMI. 

hilsen Mig 

Anmeld

18. september 2013

babyonboard

Rikkemor89 skriver:

Er super glad for jeg ikke skal tage sådan en hvis jeg bliver gravid igen (: 

Da jeg ventede min søn kunne jeg slet ikke drikke det da jeg kastede op af det pga det er alt for sødt til mig, så jeg fik lov til at komme fastende en dag og så tog de en blodprøve ud fra det kunne de se om der var noget (: 

Det er også virkelig sødt og smagen kan jeg bare slet ikke have var også lige ved at sige at det kunne jeg bare ikke få ned, men det lykkedes.

hvis jeg ikke har sukkersyge denne gang heller (havde det heller ikke da jeg ventede min datter) og skal have et 3 barn vil jeg ikke i gennem det igen for det er godt nok for meget. 

Anmeld

18. september 2013

Rikkemor89

babyonboard skriver:

Det er også virkelig sødt og smagen kan jeg bare slet ikke have var også lige ved at sige at det kunne jeg bare ikke få ned, men det lykkedes.

hvis jeg ikke har sukkersyge denne gang heller (havde det heller ikke da jeg ventede min datter) og skal have et 3 barn vil jeg ikke i gennem det igen for det er godt nok for meget. 

Forstår jeg godt (: 

Anmeld

18. september 2013

Mor til Majbørn

babyonboard skriver:

Hej piger

Hilsen mig.

Det er SÅ ulækkert!

Føler med dig!

Anmeld

18. september 2013

justagirl

øv altså! sådan en skal jeg også til i uge 28 -.- ad!

Anmeld

18. september 2013

babyonboard

justagirl skriver:

øv altså! sådan en skal jeg også til i uge 28 -.- ad!

Det er bare noget der skal overståes, hvad gør man ikke for de små pus. Men det kan jo være du ikke syntes det er så slemt, medmindre du har prøvet det før selvfølgelig. 

Anmeld

18. september 2013

Trekløver(:

babyonboard skriver:

Hej piger

Hilsen mig.

Føler med dig!

Det er så ulækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.