Hvornår flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2013

B&J

min dreng render rundt i overgangs tøj nu og holder sig fin varm i det flyverdragten er nok senere omkring 5-0grader

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2013

Krussedulle

Har givet ungerne, og mig selv, vinterjakke på i morges.
Syntes at det var smadder koldt..

Anmeld

18. september 2013

L&V

Vi finder den frem omkring efterårs ferien.

Anmeld

18. september 2013

Faith

Pylle3 skriver:

Jeg regner først med flyverdragt om 5-6 ugers tid alt efter hvordan vejret teer sig. Indtil da nøjes de med termosæt og fleece inden under hvis de synes det er for koldt. Ellers har de deres softshell

Det ville jeg have skrevet

Synes det er for tidligt med flyverdragt. Hvad skal de så have på når det bliver rigtig koldt?

Anmeld

18. september 2013

Laulund87

Faith skriver:

Det ville jeg have skrevet

Synes det er for tidligt med flyverdragt. Hvad skal de så have på når det bliver rigtig koldt?

Hehe da jeg trykkede synes godt om tænkte jeg at det næppe kunne overraske dig

Anmeld

18. september 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvis du giver ham flyverdragt på nu - hvad vil du så gøre når det rigtig bliver koldt. Termosæt og evt. regntøj er super godt i overgangsfasen

Anmeld

18. september 2013

Jenny12

Jeg synes altså ikke man kan stille det op som i gør. "Hvad skal barnet så have på når det bliver rigtig koldt"

Hvis man vurdere at barnet ikke kan holde varmen uden flyverdragt på det pågælende tidspunkt, om det så er august måned. Så skal man vel ikke tage hensyn til "når det bliver koldere" og lade barnet fryse fordi det ikke er tid til at tage flyverdragt i brug.

Når det bliver vinter og sne forestiller jeg mig da ikke at mit barn "bare" bliver sendt ud i flyverdragt. Men at bliver det bliver nødvendigt at han får uldunderbukser og stiktrøje under - men jeg har måske et meget koldt barn

Anmeld

18. september 2013

heidi prettyface hansen

hej har faktisk lidt af samme spørgsmål har en søn på 7 mdr og syntes bare en jakke er for lidt nu til ham men vil jo heller ikke han koger self

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.