Hvornår flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.468 visninger
17 svar
8 synes godt om
17. september 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Hej piger hvornår skal vi have flyverdragterne frem ? Synes det var sååå koldt imorges Min søn går rundt og er lidt småforkølet hele tiden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

De3Guldklumper

Aisha skriver:

Hej piger hvornår skal vi have flyverdragterne frem ? Synes det var sååå koldt imorges Min søn går rundt og er lidt småforkølet hele tiden...

Jeg regner først med flyverdragt om 5-6 ugers tid alt efter hvordan vejret teer sig. Indtil da nøjes de med termosæt og fleece inden under hvis de synes det er for koldt. Ellers har de deres softshell

Anmeld

17. september 2013

FruJacobsen

Aisha skriver:

Jeg spurgte i dagplejen forleden og hun sagde, at hun plejer at starte omkring uge 42...altså midt i/sidst i oktober...

Anmeld

17. september 2013

Laulund87

Når temperaturen ligger på ca 10 grader hele dagen..

Der er virkelig koldt om morgen så der kunne der nok allerede komme flyverdragt eller en ekstra trøje på, men bare her i weekenden bliver der 19 grader

Anmeld

17. september 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Pylle3 skriver:

Jeg regner først med flyverdragt om 5-6 ugers tid alt efter hvordan vejret teer sig. Indtil da nøjes de med termosæt og fleece inden under hvis de synes det er for koldt. Ellers har de deres softshell

Han har et termosæt og fleece tøj. Men han er hele tiden snottet så jeg er bange får at det ikke holder ham varm nok

Anmeld

17. september 2013

Sitrani

Aisha skriver:

Ja det var super koldt i morges, og faktisk også lidt op af eftermiddagen synes jeg....

Men herhjemme har vi ikke invisteret i flyverdragt endnu... vi nøjes med regnbukser, tyk uldtrøje og evt. regnjakke eller alm. jakke udenpå lige nu.... men vi køber nok en til oktober...

Anmeld

17. september 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
FruJacobsen skriver:

Jeg spurgte i dagplejen forleden og hun sagde, at hun plejer at starte omkring uge 42...altså midt i/sidst i oktober...

hm... Så er der ikke så lang tid tilbage : )

Anmeld

18. september 2013

Sara.

Vi plejer at sige når temperaturen er 10 grader eller under, så er det flyverdragte tid.

Hvis barnet får meget tj på nu, evt flyverdragt så tænk hvpr meget dey skal have på når der er 10 grader.... Og tænk når det så bliver minus grader :/

Men det er selvfølgelig vigtigt at se på sit barn. der er rigtig mange forkølede mige nu. En ide er at du mærker ham i nakken en dag han har været ude længe, så får du en fornemmelse for hvor varm / kold han er

Anmeld

18. september 2013

Rikkemor89

Jeg har lige vært ude her til aften og købe nyt regntøj til min søn på 3 år da børnehaven mente hans det gamle var for småt og vi har Bilka i byen så det blev der, men der kunne jeg kun finde regntøj med for i så det fik han, så regner med han kan vente lidt med flyverdragt endnu..

Anmeld

18. september 2013

Jenny12

Sønnen på 10 måneder kom i flyverdragt i går morges, da han hjalp farmand med at lave cykel. Men det var også rigtig koldt og han er stadrig så lille, at han ikke bevæger sig så meget og derfor skal være pakket godt ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.