Isofix....??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2013

Muhmi

Janni. skriver:

Det er nogen beslag som sidder imellem ryglæn og sæddet i bilen, og på autostolen eller på isofix basen sidder der en slags modhager, som skal gribe fast i disse beslag som sidder i bilen.

Ved ikke om det var sådan nogenlunde til at forstå.?

Ja da

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

Muhmi

CroQuis skriver:

Hmm..

Jamen det er et slags "spænde" eller "clips" som du kan sætte autostolen fast i, i bilen i stedet for at bruge selen.. Hvis bilen har det, vel at mærke 

Armen det er jo bare super smart, tror dog ikke vores bil har det desværre... Hmm.... 

Anmeld

17. september 2013

Muhmi

Frejsmor skriver:

Når en autostol er med isofix, så betyder det bare, at den kan sættes fast i bilens isofix-beslag(hvis bilen altså har sådan nogle), det er sådan nogle metal-ringe der sidder inde bag ved sæderne i bilen og det er den sikreste måde at have autostolen koblet fast i bilen..

Ja det kunne jeg forestille mig, så ryger den i hvert fald INGEN steder

Anmeld

17. september 2013

Janni.

Muhmi skriver:

Nøøøøøøøøøøj hvor du lokker!!!! Sleeeeeeemme dig  

And you love it

Anmeld

17. september 2013

Muhmi

Janni. skriver:

And you love it

Jaaaaaaaah 

Anmeld

17. september 2013

Hvem?

Muhmi skriver:

Det er edderdolendusme skaide smart da! Hmm... det tror jeg ikke vi har! ÆV BÆVS for har eller fundet en skide lækker og billig autostol... Skal ens bil have det for at kunne have den autostol så?

Kommer an på hvilken stol, men oftets kan de også NEMT bare spændes fast med 3punktsselen - de anbefaler bare isofix'en, da den er mere sikker

Og jep - det er røv smart

Anmeld

18. september 2013

pcoramt

Hvis man ikke har isofix kan man til rigtig mange stole købe en selebase hvor du så klikker stolen på, skide smart  

Anmeld

18. september 2013

FamilenStorm

Nu ved jeg ikke hvor gammel jeres bil er? Men de fleste nyerer biler har det som regel...

Anmeld

20. september 2013

Lenats31

Muhmi skriver:

Uuuh det lyder sguda helt frækt og al muligt 

Det er ihvertfald stift

Anmeld

20. september 2013

Lenats31

Muhmi skriver:

Det er edderdolendusme skaide smart da! Hmm... det tror jeg ikke vi har! ÆV BÆVS for har eller fundet en skide lækker og billig autostol... Skal ens bil have det for at kunne have den autostol så?

Jeps, hvis du vil have en isofix autostol så SKAL din bil være udstyret med isofix-beslagene. Det kommer du ikke udenom.

Nogle isofix autostole kan man dog montere med sikkerhedsselen. Men ærlig talt så er det at smide pengene lige lukt ud af vinduet hvis din bil ikke har isofix. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.