Isofix....??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.198 visninger
21 svar
9 synes godt om
17. september 2013

Muhmi

Wa' i dulen er det for nå'j?

Sidder og kigger på autostole på dba og blir' sgu helt rundfortosset af at læse om det Isofix... Nogen der kan forklare mig hva i himmelens hajtænder det er for noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

Janni.

Simpelt, du kommer hjem til mig, så skal du se Isofix

Anmeld

17. september 2013

Muhmi

Janni. skriver:

Simpelt, du kommer hjem til mig, så skal du se Isofix

Uuuh det lyder sguda helt frækt og al muligt 

Anmeld

17. september 2013

Hvem?

Muhmi skriver:

Sidder og kigger på autostole på dba og blir' sgu helt rundfortosset af at læse om det Isofix... Nogen der kan forklare mig hva i himmelens hajtænder det er for noget?

Tjek li først om jeres bil har isofix

Altså to jernringe mellem sædets ryg og sæde - der kan du så, hvis autostolen har isofix, klikke autostolen i  SKIDE SMART

Anmeld

17. september 2013

Janni.

Det er nogen beslag som sidder imellem ryglæn og sæddet i bilen, og på autostolen eller på isofix basen sidder der en slags modhager, som skal gribe fast i disse beslag som sidder i bilen.

Ved ikke om det var sådan nogenlunde til at forstå.?

Anmeld

17. september 2013

Janni.

Muhmi skriver:

Uuuh det lyder sguda helt frækt og al muligt 

Okay, du får Isofix og æblekage?

Anmeld

17. september 2013

CroQuis

Muhmi skriver:

Hmm..

Jamen det er et slags "spænde" eller "clips" som du kan sætte autostolen fast i, i bilen i stedet for at bruge selen.. Hvis bilen har det, vel at mærke 

Anmeld

17. september 2013

Frejsmor

Når en autostol er med isofix, så betyder det bare, at den kan sættes fast i bilens isofix-beslag(hvis bilen altså har sådan nogle), det er sådan nogle metal-ringe der sidder inde bag ved sæderne i bilen og det er den sikreste måde at have autostolen koblet fast i bilen..

Anmeld

17. september 2013

Muhmi

Janni. skriver:

Okay, du får Isofix og æblekage?

Nøøøøøøøøøøj hvor du lokker!!!! Sleeeeeeemme dig  

Anmeld

17. september 2013

Muhmi

Hvem? skriver:

Tjek li først om jeres bil har isofix

Altså to jernringe mellem sædets ryg og sæde - der kan du så, hvis autostolen har isofix, klikke autostolen i  SKIDE SMART

Det er edderdolendusme skaide smart da! Hmm... det tror jeg ikke vi har! ÆV BÆVS for har eller fundet en skide lækker og billig autostol... Skal ens bil have det for at kunne have den autostol så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.