Hvad gør I med vinterjakke? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2013

2babygirls

Karla skriver:

Ja, som overskriften siger, hvad gør I gravide kvinder så med vinterjakke?
Jeg har termin i slutningen af november, og havde egentlig ikke tænkt mig, at jeg skulle have en ventejakke. Men her de sidste to dage har jeg haft svært ved at holde varmen udenfor mine normale jakker kan slet ikke spændes på nuværende tidspunkt. Og hvis jeg pakker mig godt ind i varme trøjer, synes jeg det bliver ubehageligt med så mange lag. Og så kan jeg ikke have armene i mine almindelige jakker

Er der nogle der har erfaringer med ventejakker? Kan det betale sig?

Jeg fødte i februar, så i december kunne jeg ikke være i min egen mere og overgav mig.
Har en varm en fra hm til 100kr hvis du er interesseret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2013

Karla

ønskebarn74 skriver:

Har lige købt denne ventefrakke fra HM..

http://tablet.hm.com/dk/product/16123#article=16123-B

Den ser lækker ud den er også pæn samtidig

Anmeld

18. september 2013

Karla

FruJacobsen skriver:

Jeg har termin i januar, godt nok nogle måneder efter dig, men jeg tænker at købe en lækker "uld-kappe" eller poncho af en art...den kan også bruge bagefter, så man ikke står med en jakke, man ikke kan bruge længere men måske der stadig vil komme kold luft op under, når nu den er løsere end en jakke? Hmm...

Jeg havde også tænkt på en lækker varm poncho, men tror bare jeg kommer til at ligne et telt i den har aldrig syntes sådan en har klædt mig. Og så synes jeg det er lidt træls, at den ikke er vandtæt

Anmeld

18. september 2013

Karla

2babygirls skriver:

Jeg fødte i februar, så i december kunne jeg ikke være i min egen mere og overgav mig.
Har en varm en fra hm til 100kr hvis du er interesseret.

Tak for svar

Jeg kunne måske godt være interesseret. Vil lige ud og kigge på lidt i dag, og hvis ikke jeg finder noget, vender jeg lige tilbage er det den inde på secondsale?

Anmeld

18. september 2013

LilleMie

Jeg havde tilfædigvis en "normal" jakke i slåom stil, som kunne rumme maven (fødte slut januar).

Men flere af mine veninder, har købt jakkerne brugt og der var mange næsten nye jakker at vælge i mellem husker jeg (det er jo for manges vedkommende kun et par måneder, de skal bruge den).

Held og lykke med jagten på en varm frakke 

Anmeld

18. september 2013

Karla

LilleMie skriver:

Jeg havde tilfædigvis en "normal" jakke i slåom stil, som kunne rumme maven (fødte slut januar).

Men flere af mine veninder, har købt jakkerne brugt og der var mange næsten nye jakker at vælge i mellem husker jeg (det er jo for manges vedkommende kun et par måneder, de skal bruge den).

Held og lykke med jagten på en varm frakke 

Tusind tak

Jeg har været ved at kigge lidt på nettet efter en brugt. Men ved ikke helt med størrelse og sådan, så må nok ud og kigge på en ny først, så jeg har en idé om størrelsen

Anmeld

18. september 2013

2babygirls

Tak for svar

Jeg kunne måske godt være interesseret. Vil lige ud og kigge på lidt i dag, og hvis ikke jeg finder noget, vender jeg lige tilbage er det den inde på secondsale?

Det er helt i orden. Jeg bruger str s/m normalt i jakker så der var rigeligt plads i denne. 

Anmeld

18. september 2013

Karla

ønskebarn74 skriver:

Har lige købt denne ventefrakke fra HM..

http://tablet.hm.com/dk/product/16123#article=16123-B

Havde de tilfældigvis den blå der er inde på hjemmesiden i butikken?

Altså denne :
http://www.hm.com/dk/product/16122?article=16122-C

Anmeld

18. september 2013

Karla

2babygirls skriver:

Det er helt i orden. Jeg bruger str s/m normalt i jakker så der var rigeligt plads i denne. 

Hvad vil det koste at sende den ?

Anmeld

18. september 2013

2babygirls

Karla skriver:

Hvad vil det koste at sende den ?

A-post 46kr
B-post 40kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.