Hvad gør I med vinterjakke? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.918 visninger
22 svar
5 synes godt om
17. september 2013

Karla

Ja, som overskriften siger, hvad gør I gravide kvinder så med vinterjakke?
Jeg har termin i slutningen af november, og havde egentlig ikke tænkt mig, at jeg skulle have en ventejakke. Men her de sidste to dage har jeg haft svært ved at holde varmen udenfor mine normale jakker kan slet ikke spændes på nuværende tidspunkt. Og hvis jeg pakker mig godt ind i varme trøjer, synes jeg det bliver ubehageligt med så mange lag. Og så kan jeg ikke have armene i mine almindelige jakker

Er der nogle der har erfaringer med ventejakker? Kan det betale sig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

liten-mamma

Karla skriver:

Jeg har termin i slutningen af november, og havde egentlig ikke tænkt mig, at jeg skulle have en ventejakke. Men her de sidste to dage har jeg haft svært ved at holde varmen udenfor mine normale jakker kan slet ikke spændes på nuværende tidspunkt. Og hvis jeg pakker mig godt ind i varme trøjer, synes jeg det bliver ubehageligt med så mange lag. Og så kan jeg ikke have armene i mine almindelige jakker

Det kan så meget betale sig! 

Jeg fødte i januar og f*ck hvor var det koldt! Gik høj gravid hele vinteren. Jeg brugte min Canada goose jakke, men den kunne desværre ikke lukkes, så måtte ha' masser tøj inden under og et langt halstørklæde som gik ned over maven. 

Hvorfoe jeg ikke ofrede penge på en vente jakke fatter jeg ikke, for var ved at fryse til is når jeg var ude. Så mit råd til dig er, køb en!  

Anmeld

17. september 2013

baby012

Jeg var 8 og 9 måneder henne med mine børn i december, købte et "telt"  

en jakke i XL (bruger normalt S) men ih hvor var jeg glad for den kæmpe jakke, den skulle gå til knæ (for at mindske risiko for blære betændelse så meget som muligt) og så skulle den bare være VARM, der er ikke noget mere ubehageligt end at fryde når maner gravid :/ 

Anmeld

17. september 2013

Karla

liten-mamma skriver:

Det kan så meget betale sig! 

Jeg fødte i januar og f*ck hvor var det koldt! Gik høj gravid hele vinteren. Jeg brugte min Canada goose jakke, men den kunne desværre ikke lukkes, så måtte ha' masser tøj inden under og et langt halstørklæde som gik ned over maven. 

Hvorfoe jeg ikke ofrede penge på en vente jakke fatter jeg ikke, for var ved at fryse til is når jeg var ude. Så mit råd til dig er, køb en!  

Tak for dit svar

Synes også det virker helt uoverskueligt at gå med åben jakke indtil jeg har født. Når jeg allerede nu har svært ved at holde varmen udenfor

Jeg må kigge på, hvad der er. Vil ikke ofre vildt mange penge på en, når jeg har termin i november men mon ikke det er til at finde en ok billig en

Anmeld

17. september 2013

Karla

baby012 skriver:

Jeg var 8 og 9 måneder henne med mine børn i december, købte et "telt"  

en jakke i XL (bruger normalt S) men ih hvor var jeg glad for den kæmpe jakke, den skulle gå til knæ (for at mindske risiko for blære betændelse så meget som muligt) og så skulle den bare være VARM, der er ikke noget mere ubehageligt end at fryde når maner gravid :/ 

Jeg prøvede også en jakke i størrelse L i dag. Er normalt xs/s. Men det fungerede bare slet ikke. Den strammede hen over maven, og så var den bare alt for stor hen over skuldrene
Så må nok på udkig efter en rigtig ventejakke

Anmeld

17. september 2013

camilla10

Karla skriver:

Sidste gang købte jeg en lækker rummelig NoaNoa regnfrakke. Jeg tog bare en tyk trøje under og har også været glad for regnfrakken sidenhen. Denne gang er jeg tilfældigt faldet over en overgangsjakke fra mamalicious til 350 kr., som jeg tænker jeg også vil være glad for senere. God jagt 

Anmeld

17. september 2013

Karla

camilla10 skriver:

Sidste gang købte jeg en lækker rummelig NoaNoa regnfrakke. Jeg tog bare en tyk trøje under og har også været glad for regnfrakken sidenhen. Denne gang er jeg tilfældigt faldet over en overgangsjakke fra mamalicious til 350 kr., som jeg tænker jeg også vil være glad for senere. God jagt 

Det lyder rart

Jeg er rigtig glade for de jakker jeg har almindeligt, men de fungerer bare desværre ikke rigtig med den mave må på jagt imorgen, så håber jeg på at finde noget godt

Anmeld

17. september 2013

camilla10

Karla skriver:

Det lyder rart

Jeg er rigtig glade for de jakker jeg har almindeligt, men de fungerer bare desværre ikke rigtig med den mave må på jagt imorgen, så håber jeg på at finde noget godt

Held og lykke 

Anmeld

17. september 2013

ønskebørn74

Karla skriver:

Har lige købt denne ventefrakke fra HM..

http://tablet.hm.com/dk/product/16123#article=16123-B

Anmeld

17. september 2013

FruJacobsen

Karla skriver:

Jeg har termin i januar, godt nok nogle måneder efter dig, men jeg tænker at købe en lækker "uld-kappe" eller poncho af en art...den kan også bruge bagefter, så man ikke står med en jakke, man ikke kan bruge længere men måske der stadig vil komme kold luft op under, når nu den er løsere end en jakke? Hmm...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.