Alberthe_iben skriver:
Puha! Så var jeg lige inde igår og få taget en moderkagerprøve... AV for S****!Nu sidder jeg så her og venter på at tiden går, at det bliver onsdag og telefonen ringer og svaret kommer på om vi får et barn med down syndrom
Helt sikkert at vi beholder barnet lige meget hvad, men puha det er hårdt at vente på...
Min lille pige, på 2 dejlige år, sidder og kigger på scanningsbilledet af "mors baby inde i maven", og jeg tænker... Aldrig skal hun kunne mærke forskel på om det er barn med down syndrom eller ej, dette skal aldrig gå ud over hende! 
Jeg ønsker bare en masse overskud til mine dejlige børn, lige meget hvilke udfald prøven viser!
Lige nogle tanker jeg sad inde med!
Jeg har selv to børn den ene med et handicap, dog ikke downs. Det er den ældste han går i specialbørnehave, ved lillebror fik vi lavet test om han var rask og havde besluttet at hvis ikke ville vi have valgt det fra. Efter at have mødt den skønneste lille mongol dreng i børnehaven, er jeg ikke så sikker i min sag i at jeg ville vælge det fra længere.
Mht tid og overskud til andre børn, så kommer det helt naturligt, den kan selvfølgelig til tider være hårdt med et specialbarn, men alt det positive sætter det i baggrunden
Chancen for en rask lille baby er der jo stadig, så krydser fingre for jer
Anmeld