hvornår er det for tidligt.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2013

Mini us

Lykke:) skriver:

Det synes jeg i hvert fald er rart!

Helt enig dejlig dag til alle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

BigHope13

Mini us skriver:

Hvornår er det for tidligt at vaske babytøjet osv..?? 

Jeg er idag 31+2

jeg gik igang sidst i uge 30 og er nu 33+3 og har taget den sidste vask af tøj igår mangler nu kun lidt sengetøj, tæpper og dynen så vil da godt mene du kan gå igang , der jo ingen der siger det hele behøver at vaskes på en dag,
Jeg har bare taget en maskinfuld sådan i ny og næ når jeg lige havde tid og lyst

Anmeld

17. september 2013

Mini us

BigHope13 skriver:

jeg gik igang sidst i uge 30 og er nu 33+3 og har taget den sidste vask af tøj igår mangler nu kun lidt sengetøj, tæpper og dynen så vil da godt mene du kan gå igang , der jo ingen der siger det hele behøver at vaskes på en dag,
Jeg har bare taget en maskinfuld sådan i ny og næ når jeg lige havde tid og lyst

Har lige sat den første maskine over det er nu hyggeligt

Anmeld

17. september 2013

BigHope13

Mini us skriver:

Har lige sat den første maskine over det er nu hyggeligt

det er nemlig bare hyggeligt, ihh jeg måtte altså fælde en tåre da jeg stod og lagde de bitte små strømper sammen som var blevet vasket hvor er det altså vildt at den bitte baby inde i maven kommer ud og skal have tøj på, haha er total i moder tudehjørne i dag

Anmeld

17. september 2013

Mini us

BigHope13 skriver:

det er nemlig bare hyggeligt, ihh jeg måtte altså fælde en tåre da jeg stod og lagde de bitte små strømper sammen som var blevet vasket hvor er det altså vildt at den bitte baby inde i maven kommer ud og skal have tøj på, haha er total i moder tudehjørne i dag

Haha hvor sødt 

Anmeld

17. september 2013

Mor til Majbørn

Mini us skriver:

Har kommode til tøjet tænkte jeg ville starte med alle stofbleerne måske dumt spørgsmål men vaskede i hagesmækkene inden brug ?

Ja - så vaskede dem før brug, så blev de også lidt blødere.

Anmeld

17. september 2013

Mini us

Mor til Majbørn skriver:

Ja - så vaskede dem før brug, så blev de også lidt blødere.

Tak for svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.