hvornår er det for tidligt.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
16 svar
11 synes godt om
17. september 2013

Mini us

Hvornår er det for tidligt at vaske babytøjet osv..?? 

Jeg er idag 31+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

-Sigrid-

Mini us skriver:

Jeg er idag 31+2

Vask du bare løs, jeg kan ikke se hvorfor ting skulle være for tidligt
Det skulle være barnevogn før NF og sådan noget, men ellers er det bare at køre på 

Anmeld

17. september 2013

serinasmor

Mini us skriver:

Jeg er idag 31+2

det er vel aldrig rigtigt for tidligt

Hvis du har overskud til det nu ville jeg gøre det nu ... hvis du også har et sted at gøre af det vaskede tøj (ellers ville jeg fikse det først)

Anmeld

17. september 2013

sulo

Jeg har allerede vasket alt det vi har fået foræret, bare pakket det i lukkede plastkasser og sække så det ikke bliver støvet inden.

Vaskede det allerede da den ene sæk kom fra et hjem med parfume (tåler jeg ikke selv) og det andet fra et rygerhjem så kunne holde lugten fra det ud.

Er 30+0 og startede på vasken for 1 md siden ca

Anmeld

17. september 2013

Lotus86

Hvorfor skulle der være et tidspunkt der var for tidligt? Det er vel ´bare at vaske det når man har tid og lyst

Anmeld

17. september 2013

Mini us

Har kommode til tøjet tænkte jeg ville starte med alle stofbleerne måske dumt spørgsmål men vaskede i hagesmækkene inden brug ?

Anmeld

17. september 2013

Mini us

Lotus86 skriver:

Hvorfor skulle der være et tidspunkt der var for tidligt? Det er vel ´bare at vaske det når man har tid og lyst

enig 

Anmeld

17. september 2013

Lykke:)

Mini us skriver:

Jeg er idag 31+2

Vask du bare
Jeg vasker det efterhånden som vi køber det, så jeg ikke pludselig står med en kæmpe uoverskuelig vasketøjsbunke. Vi har så også plads til, at opbevare det vaskede tøj, hvis ikke vi havde det tror jeg, at jeg ville vente til jeg havde styr på hvor det skulle lægges hen

Anmeld

17. september 2013

Mini us

Lykke:) skriver:

Vask du bare
Jeg vasker det efterhånden som vi køber det, så jeg ikke pludselig står med en kæmpe uoverskuelig vasketøjsbunke. Vi har så også plads til, at opbevare det vaskede tøj, hvis ikke vi havde det tror jeg, at jeg ville vente til jeg havde styr på hvor det skulle lægges hen

Det også d jeg tænkte - vil ikke stå med en masse som pludselig skal vaskes - så hellere tage det lidt ad gangen

Anmeld

17. september 2013

Lykke:)

Mini us skriver:

Det også d jeg tænkte - vil ikke stå med en masse som pludselig skal vaskes - så hellere tage det lidt ad gangen

Det synes jeg i hvert fald er rart!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.