Bækkenløsning? er i tvivl :s ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2013

L&V

justagirl skriver:

jeg ved bare.. siger jeg det til min kæreste.. siger han bare '' ååh du overdriver du er sund og rask hvorfor skulle du få bækkenløsning, når du ikke er længere henne.. det noget pjat '' ..

- så må nok gå med det selv.

Fis med ham.. Så må du ha ham med til læge og vise ham folderen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

justagirl

Eliza skriver:

Du må kontakte din læge og se hva han/hun siger.

Jeg skal afsted idag så jeg kan blive henvist til en fys.

hmm.. jeg har bare ikke råd til fys.

Anmeld

17. september 2013

justagirl

Månsson skriver:

Fis med ham.. Så må du ha ham med til læge og vise ham folderen

ja.. siger hver gang når jeg har ondt.. sætter mig ned når vi er ude og gå og det.. fordi jeg simpelthen ikke kan.. det gør ondt når jeg køre bil.

Anmeld

17. september 2013

L&V

justagirl skriver:

ja.. siger hver gang når jeg har ondt.. sætter mig ned når vi er ude og gå og det.. fordi jeg simpelthen ikke kan.. det gør ondt når jeg køre bil.

Du må et smut til lægen

Anmeld

17. september 2013

justagirl

tarkoflen skriver:

Det kan være den ekstra belastning der er på lænden, jeg gik til massør i min graviditet, fordi min lænd blev helt vildt træls! Og det skal være en "rigtig" massør altså en fysiurgisk massør ikke sådan en hygge massør, selvom det er dejligt, så hjælper det ikke!

Det hjalp mig rigtig meget. Der ud over var det skønt at komme i varmt vands bassin, for der kan man virkelig få strukket lænden ud så måske det var værd at prøve? Man holder fast i kanten på bassinet, stemmer imod med fødderne på "væggen" og så får du ellers det skønneste stræk i lænden

min mor er uddannet sportmassør.. så har fået lidt.. men hun vil ikke gøre det på lænnen da der er nogle punkter i lænnen som kan øge risikoen for abort.

Anmeld

17. september 2013

Xolia

justagirl skriver:

Hej piger? .. det hele startede for godt en uge siden, jeg gik med en veninde nede i vores lokale center.. jeg stod i kø til posthuset, jeg bliver ved at sætte mig på hug fordi jeg har ekstremt ondt i lænnen hvis jeg går og står for meget.. og ja.. det er så blevet ved og er faktisk blevet værre.. -  i ja, isøndag hvor min kæreste og jeg sexede red jeg ham men måtte stoppe da min læn begyndte at gøre ondt .. WHAT! ..

- i nat lå jeg på maven.. og min læn gjorde ondt ekstremt ondt. lagde mig på siden.. men det var det samme.. kan kun ligge på¨ryggen.. ???!

er det bækkenløsning eller hvad hulan er det så? skal lige siges før jeg blev gravid havde jeg lige tabt 12 kg med hård og effektiv træning! .. stoppede 2 måneder inden graviditet med at træne.. så det jo ikke fordi min læn er slatten.. hvad sker der

håber der nogle der har et svar :s

Det er desværre ikke usansynligt at få det så tidligt - men tag en tur til lægen. Hvis det er bækkenløsning så tidligt skal du tage det med ro og undgå alle de "forbudte" ting.

Hvis du er hypermobil er sandsynligheden desuden større. Mit startede også i lænnen (i de to bækkenled, har haft det før, så jeg ved hvor det er) - og er først kommet senere i leddet fortil.

Hvis det er bækkenløsning, kan du tale med jordemoder, da der måske er mulighed for at få akupunktur under din graviditet som måske kan hjælpe dig.

Bassintræning henvendt til bækkenløsningspatienter kan også være godt.

Pøj pøj med det.

-Xolia-

Anmeld

17. september 2013

justagirl

Xolia skriver:

Det er desværre ikke usansynligt at få det så tidligt - men tag en tur til lægen. Hvis det er bækkenløsning så tidligt skal du tage det med ro og undgå alle de "forbudte" ting.

Hvis du er hypermobil er sandsynligheden desuden større. Mit startede også i lænnen (i de to bækkenled, har haft det før, så jeg ved hvor det er) - og er først kommet senere i leddet fortil.

Hvis det er bækkenløsning, kan du tale med jordemoder, da der måske er mulighed for at få akupunktur under din graviditet som måske kan hjælpe dig.

Bassintræning henvendt til bækkenløsningspatienter kan også være godt.

Pøj pøj med det.

-Xolia-

Venter til d 24 der skal jeg scannes NF..! mon ikke hun kan hjælpe mig?

Anmeld

17. september 2013

Aabye

justagirl skriver:

jeg ved bare.. siger jeg det til min kæreste.. siger han bare '' ååh du overdriver du er sund og rask hvorfor skulle du få bækkenløsning, når du ikke er længere henne.. det noget pjat '' ..

- så må nok gå med det selv.

Jeg fik bækkenløsning allerede i 7 uge med min nr 2... 1 gang havde jeg det også der blev det dog først konstateret i uge 15-20 stykker.. 

Det kan GODT lade sig gøre at få bækkenløsning meget tidligt i en graviditet..

Jeg synes du skal tage et smut ind til din læge.. 

Anmeld

17. september 2013

asff

justagirl skriver:

Hej piger? .. det hele startede for godt en uge siden, jeg gik med en veninde nede i vores lokale center.. jeg stod i kø til posthuset, jeg bliver ved at sætte mig på hug fordi jeg har ekstremt ondt i lænnen hvis jeg går og står for meget.. og ja.. det er så blevet ved og er faktisk blevet værre.. -  i ja, isøndag hvor min kæreste og jeg sexede red jeg ham men måtte stoppe da min læn begyndte at gøre ondt .. WHAT! ..

- i nat lå jeg på maven.. og min læn gjorde ondt ekstremt ondt. lagde mig på siden.. men det var det samme.. kan kun ligge på¨ryggen.. ???!

er det bækkenløsning eller hvad hulan er det så? skal lige siges før jeg blev gravid havde jeg lige tabt 12 kg med hård og effektiv træning! .. stoppede 2 måneder inden graviditet med at træne.. så det jo ikke fordi min læn er slatten.. hvad sker der

håber der nogle der har et svar :s

Jeg synes du skal se tiden an - det kan nemlig SAGTENS blive bedre i 2. trimesterJeg tror nok ikke det er bækkenløsning, hvis det absolut eneste sted du har ondt, er lænden - men den hormonelle påvirkning kan være lige så gal! Jeg rendte til lægen i uge 8 med samme slags smerter (mine udviklede sig desværre til bækkenløsning). Håber for dig, det bliver bedre efter uge 13

Anmeld

17. september 2013

Lykke:)

justagirl skriver:

Venter til d 24 der skal jeg scannes NF..! mon ikke hun kan hjælpe mig?

NF damen kan ikke hjælpe dig snak med din egen læge eller jordemoder, de kan fortælle dig hvis du skal gøre og om du muligvis har bækkenløsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.