justagirl skriver:
Hej piger? .. det hele startede for godt en uge siden, jeg gik med en veninde nede i vores lokale center.. jeg stod i kø til posthuset, jeg bliver ved at sætte mig på hug fordi jeg har ekstremt ondt i lænnen hvis jeg går og står for meget.. og ja.. det er så blevet ved og er faktisk blevet værre.. - i ja, isøndag hvor min kæreste og jeg sexede red jeg ham men måtte stoppe da min læn begyndte at gøre ondt .. WHAT! ..
- i nat lå jeg på maven.. og min læn gjorde ondt ekstremt ondt. lagde mig på siden.. men det var det samme.. kan kun ligge på¨ryggen.. ???!
er det bækkenløsning eller hvad hulan er det så? skal lige siges før jeg blev gravid havde jeg lige tabt 12 kg med hård og effektiv træning! .. stoppede 2 måneder inden graviditet med at træne.. så det jo ikke fordi min læn er slatten..
hvad sker der 
håber der nogle der har et svar :s 
Det er desværre ikke usansynligt at få det så tidligt - men tag en tur til lægen. Hvis det er bækkenløsning så tidligt skal du tage det med ro og undgå alle de "forbudte" ting.
Hvis du er hypermobil er sandsynligheden desuden større. Mit startede også i lænnen (i de to bækkenled, har haft det før, så jeg ved hvor det er) - og er først kommet senere i leddet fortil.
Hvis det er bækkenløsning, kan du tale med jordemoder, da der måske er mulighed for at få akupunktur under din graviditet som måske kan hjælpe dig.
Bassintræning henvendt til bækkenløsningspatienter kan også være godt.
Pøj pøj med det.
-Xolia-
Anmeld