Bækkenløsning? er i tvivl :s ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

988 visninger
19 svar
2 synes godt om
17. september 2013

justagirl

Hej piger? .. det hele startede for godt en uge siden, jeg gik med en veninde nede i vores lokale center.. jeg stod i kø til posthuset, jeg bliver ved at sætte mig på hug fordi jeg har ekstremt ondt i lænnen hvis jeg går og står for meget.. og ja.. det er så blevet ved og er faktisk blevet værre.. -  i ja, isøndag hvor min kæreste og jeg sexede red jeg ham men måtte stoppe da min læn begyndte at gøre ondt .. WHAT! ..

- i nat lå jeg på maven.. og min læn gjorde ondt ekstremt ondt. lagde mig på siden.. men det var det samme.. kan kun ligge på¨ryggen.. ???!

er det bækkenløsning eller hvad hulan er det så? skal lige siges før jeg blev gravid havde jeg lige tabt 12 kg med hård og effektiv træning! .. stoppede 2 måneder inden graviditet med at træne.. så det jo ikke fordi min læn er slatten.. hvad sker der

håber der nogle der har et svar :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

justagirl

Ps er 11+4

Anmeld

17. september 2013

L&V

justagirl skriver:

Hej piger? .. det hele startede for godt en uge siden, jeg gik med en veninde nede i vores lokale center.. jeg stod i kø til posthuset, jeg bliver ved at sætte mig på hug fordi jeg har ekstremt ondt i lænnen hvis jeg går og står for meget.. og ja.. det er så blevet ved og er faktisk blevet værre.. -  i ja, isøndag hvor min kæreste og jeg sexede red jeg ham men måtte stoppe da min læn begyndte at gøre ondt .. WHAT! ..

- i nat lå jeg på maven.. og min læn gjorde ondt ekstremt ondt. lagde mig på siden.. men det var det samme.. kan kun ligge på¨ryggen.. ???!

er det bækkenløsning eller hvad hulan er det så? skal lige siges før jeg blev gravid havde jeg lige tabt 12 kg med hård og effektiv træning! .. stoppede 2 måneder inden graviditet med at træne.. så det jo ikke fordi min læn er slatten.. hvad sker der

håber der nogle der har et svar :s

Det tror jeg bestemt ikke nej. Men måske ligamenter eller os bliver man jo bare øm i lænden af den ekstra balast.. Bækkenløsning sidder jo i bækkenknoglerne

Anmeld

17. september 2013

justagirl

Månsson skriver:

Det tror jeg bestemt ikke nej. Men måske ligamenter eller os bliver man jo bare øm i lænden af den ekstra balast.. Bækkenløsning sidder jo i bækkenknoglerne

Synes bare jeg har læst et sted, at det kan sætte sig i lænnen :s

synes bare hvis det udvikler sig til det, at det er tidligt.. når jeg ikke er længere henne.

Anmeld

17. september 2013

Eliza

http://altomboern.dk/artikel/baekkenlosning
Jo det sidder i høj grad os i lænden.
Hos mig er det min lænd, mit haleben og ned gennem ballerne. Til tider os i mine hofter.

Anmeld

17. september 2013

L&V

justagirl skriver:

Synes bare jeg har læst et sted, at det kan sætte sig i lænnen :s

synes bare hvis det udvikler sig til det, at det er tidligt.. når jeg ikke er længere henne.

Jeg har haft det i begge mine graviditeter fra henholdsvis uge 12 og 9 i kraftig tilstand så det ka sagtens komme tidligt. Du ka læse om det her http://www.baekkensmerter.dk/

Anmeld

17. september 2013

justagirl

Eliza skriver:

http://altomboern.dk/artikel/baekkenlosning
Jo det sidder i høj grad os i lænden.
Hos mig er det min lænd, mit haleben og ned gennem ballerne. Til tider os i mine hofter.

prøvede lige at strække mig.. AV FORHELVEDE DA OS! . vil da ikke have bækkenløsning.

Anmeld

17. september 2013

Eliza

Du må kontakte din læge og se hva han/hun siger.

Jeg skal afsted idag så jeg kan blive henvist til en fys.

Anmeld

17. september 2013

justagirl

Månsson skriver:

Jeg har haft det i begge mine graviditeter fra henholdsvis uge 12 og 9 i kraftig tilstand så det ka sagtens komme tidligt. Du ka læse om det her http://www.baekkensmerter.dk/

jeg ved bare.. siger jeg det til min kæreste.. siger han bare '' ååh du overdriver du er sund og rask hvorfor skulle du få bækkenløsning, når du ikke er længere henne.. det noget pjat '' ..

- så må nok gå med det selv.

Anmeld

17. september 2013

tarkoflen

Det kan være den ekstra belastning der er på lænden, jeg gik til massør i min graviditet, fordi min lænd blev helt vildt træls! Og det skal være en "rigtig" massør altså en fysiurgisk massør ikke sådan en hygge massør, selvom det er dejligt, så hjælper det ikke!

Det hjalp mig rigtig meget. Der ud over var det skønt at komme i varmt vands bassin, for der kan man virkelig få strukket lænden ud så måske det var værd at prøve? Man holder fast i kanten på bassinet, stemmer imod med fødderne på "væggen" og så får du ellers det skønneste stræk i lænden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.