hvorfor blive ved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2013

MorTilEn2013Dreng

annec skriver:

Vær taknemmelig over de gør det.
De gør det for dit barns skyld.

Ja men forstår ikke de vil blive ved når de ikke er bekymret og jeg heller ikke selv er. Så det jo bare spild, og med de smerter jeg har så er det ikke sjovt og rende frem og tilbage med det offentlige som næsten tager en time. Også sidde og vente i evigheder på deres utrolig dårlig stole.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

Clisolka

MiichellaMalou skriver:

Ja men forstår ikke de vil blive ved når de ikke er bekymret og jeg heller ikke selv er. Så det jo bare spild, og med de smerter jeg har så er det ikke sjovt og rende frem og tilbage med det offentlige som næsten tager en time. Også sidde og vente i evigheder på deres utrolig dårlig stole.

Hvorfor spørger du dem ikke bare om hvorfor?

Jeg var afsted hver uge siden uge 30 for at få taget CTG. Jeg tog med glæde afsted for at blive fulgt - som jeg gjorde hver 14. dag, uanset transporttiden 

Anmeld

16. september 2013

MorTilEn2013Dreng

Babymor2010 skriver:

Hvorfor spørger du dem ikke bare om hvorfor?

Jeg var afsted hver uge siden uge 30 for at få taget CTG. Jeg tog med glæde afsted for at blive fulgt - som jeg gjorde hver 14. dag, uanset transporttiden 

De kommer aldrig rigtig med et svar. Men de siger hver gang alt er som det skal være. Men når man har så slem bækkenløsning er det ikke sjovt med det offentlige og slet ikke når jeg skal bruge næsten en time på det. Også have endnu mere ondt end hvad jeg plejer når jeg kommer hjem synes jeg ikke er sjovt.

Anmeld

16. september 2013

Clisolka

MiichellaMalou skriver:

De kommer aldrig rigtig med et svar. Men de siger hver gang alt er som det skal være. Men når man har så slem bækkenløsning er det ikke sjovt med det offentlige og slet ikke når jeg skal bruge næsten en time på det. Også have endnu mere ondt end hvad jeg plejer når jeg kommer hjem synes jeg ikke er sjovt.

Næ, men jeg syntes da heller ikke det var sjovt med 2 timers transport hver vej med det offentlige, men jeg gjorde det, for jeg blev bedt om det  Så måtte jeg slappe af når jeg kom hjem 

Anmeld

16. september 2013

MorTilEn2013Dreng

Babymor2010 skriver:

Næ, men jeg syntes da heller ikke det var sjovt med 2 timers transport hver vej med det offentlige, men jeg gjorde det, for jeg blev bedt om det  Så måtte jeg slappe af når jeg kom hjem 

Gør det nu også. Men synes nu bare de spilder min og deres tid hvis hverken de er bekymret og jeg heller ikke er. Synes jeg måske det er lidt spild. Men er nu så tæt på termin jeg også bare gerne vil have ham ud. Så er også utrolig utålmodig samtid.

Anmeld

16. september 2013

Clisolka

MiichellaMalou skriver:

Gør det nu også. Men synes nu bare de spilder min og deres tid hvis hverken de er bekymret og jeg heller ikke er. Synes jeg måske det er lidt spild. Men er nu så tæt på termin jeg også bare gerne vil have ham ud. Så er også utrolig utålmodig samtid.

Jamen hvis du synes det er så spild af tid, hvorfor tager du så ikke en snak med dem?? Det ville jeg da have gjort...

Anmeld

16. september 2013

MorTilEn2013Dreng

Babymor2010 skriver:

Jamen hvis du synes det er så spild af tid, hvorfor tager du så ikke en snak med dem?? Det ville jeg da have gjort...

Har lidt opgivet dem og kommer bare de hører ikke rigtig efter. Det er pænt irriterende.. har spurgt idag hvorfor jeg skulle blive ved med at komme når de ikke var bekymret og jeg heller ikke selv var men det fik jeg ikke svar på. Men håber nu bare bassen kommer til verden snart.

Anmeld

17. september 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Hvis de bliver ved med at indkalde dig,er det altså fordi de er bekrymret,og vil være på forekant med situation,men det er faktisk sjældent de siger det højt,for ikke at skabe angst hos den gravide,men der er altså ingen læger,der bliver ved med at indkalde til kontrol,som er rigtig dyrt for statskassen,hvis de ikke mente det var nødvendigt. 

Så trods smerter,så vær glad for,de passer rigtig godt på din baby og dig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.