hvorfor blive ved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

891 visninger
17 svar
12 synes godt om
16. september 2013

MorTilEn2013Dreng

Var til ctg scanning i torsdags som var fin og igen idag som også var helt fin. Forstår virkelig ikke hvorfor jeg skal komme igen denne her torsdag, til endnu en ctg. Jeg magter det virkelig mere. Og min mor og min kæreste kan jo ikke blive ved med at tage fri

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

Frejsmor

Ting kan hurtigt ændre sig jo, så de gør det jo kun for at være på den sikre side og sørge for at baby har det godt..

Du startede med at gå til de her tjek, fordi baby er lidt for lille ikke?

Hvis jeg var dig, ville jeg nu bare være taknemmelig for, at de gør så meget for at sikre sig at baby har det godt!

Er det nødvendigt at din mor eller kæreste tager fri for at du kan tage til tjek?

Anmeld

16. september 2013

MorTilEn2013Dreng

Frejsmor skriver:

Ting kan hurtigt ændre sig jo, så de gør det jo kun for at være på den sikre side og sørge for at baby har det godt..

Du startede med at gå til de her tjek, fordi baby er lidt for lille ikke?

Hvis jeg var dig, ville jeg nu bare være taknemmelig for, at de gør så meget for at sikre sig at baby har det godt!

Er det nødvendigt at din mor eller kæreste tager fri for at du kan tage til tjek?

Jo men nu skønner de ham til at være helt normal. Og jeg har slem bækkenløsning, så kan knap gå og skal bruge næsten en time på offentlige transport. Og to gange om ugen at tage på hospitalet er ikke lige noget jeg kan holde til, er total græde når jeg kommer hjem fordi jeg har så ondt. Ja vil helst gerne have en med hvis jeg skulle få dårligt nyt. Og der også er en anden der hører tingene hvis jeg nu skulle glemme det.

Anmeld

16. september 2013

FrkZier

MiichellaMalou skriver:

Var til ctg scanning i torsdags som var fin og igen idag som også var helt fin. Forstår virkelig ikke hvorfor jeg skal komme igen denne her torsdag, til endnu en ctg. Jeg magter det virkelig mere. Og min mor og min kæreste kan jo ikke blive ved med at tage fri

en CTG er jo kun et øjebliks-billede, det kan hurtigt ændre sig, så det jo bare godt de holder øje.

Det er vel heller ikke nødvendigt at have din mor og kæreste med?

Anmeld

16. september 2013

Louise H.

De gør det for at holde øje med at baby har det godt og ikke er stresset. Specielt hvis baby er for lille er det enormt vigigt ah holde øje med hjerterytme osv

Hilsen en der i sin graviditet har fået ctg 1-2 gange i ugen siden uge 30

Anmeld

16. september 2013

MorTilEn2013Dreng

FrkZier skriver:

en CTG er jo kun et øjebliks-billede, det kan hurtigt ændre sig, så det jo bare godt de holder øje.

Det er vel heller ikke nødvendigt at have din mor og kæreste med?

Nu er han jo blevet tjekket i hovede og røv flere gange, og der har ikke været noget. Og med så mange smerter kan jeg bare ikke mere. Vil helst gerne have en af dem med og især hvis jeg skulle få dårligt nyt, eller de siger en masse så glemmer jeg som regel ret meget også det meget rart der også er en anden der har hørt det.

Anmeld

16. september 2013

MorTilEn2013Dreng

Louise <3 Isabella skriver:

De gør det for at holde øje med at baby har det godt og ikke er stresset. Specielt hvis baby er for lille er det enormt vigigt ah holde øje med hjerterytme osv

Hilsen en der i sin graviditet har fået ctg 1-2 gange i ugen siden uge 30

De siger jo nu han ikke er for lille og hans hjertelyd er hel fin og ikke stresset og jeg mærker ham tit. Men en time med det offentlige to gange om ugen med meget slemme smerter er på ingen måder sjovt.

Anmeld

16. september 2013

Louise H.

MiichellaMalou skriver:

De siger jo nu han ikke er for lille og hans hjertelyd er hel fin og ikke stresset og jeg mærker ham tit. Men en time med det offentlige to gange om ugen med meget slemme smerter er på ingen måder sjovt.

Nej det forstår jeg godt. Men de vil dig bare det bedste men var der ikke noget med at de havde været bekymret for om han voksede ordenligt? det kan jo i sig selv være baggrund nok for at de vælger at blive ved med at holde øje

Anmeld

16. september 2013

MorTilEn2013Dreng

Louise <3 Isabella skriver:

Nej det forstår jeg godt. Men de vil dig bare det bedste men var der ikke noget med at de havde været bekymret for om han voksede ordenligt? det kan jo i sig selv være baggrund nok for at de vælger at blive ved med at holde øje

De var kun lidt bekymret på scannig men de kunne næsten ikke scanne ham fordi han jo er så stor nu. Han er jo faktisk helt færdig så han kan komme når som helst. Jordemødrene synes han er fin og har en fin hjertelyd. Ved godt jeg lyder utrolig utaknemlig for at de bare vil holde øje så der ikke sker noget. Men når de siger de ikke er bekymret og jeg ikke selv er synes jeg måske bare det spild af deres og min tid og måske bruge lidt mere tid på dem som er bekymret.

Anmeld

16. september 2013

annec

Vær taknemmelig over de gør det.
De gør det for dit barns skyld.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.