Mange tak for jeres søde svar!
Ingen af os føler at vi vil gå glip af noget, da vi i forvejen siger nej når vi bliver inviteret i byen eller til fest.. Så da er der ikke noget der rammer!
Angående uddannelse, jeg er meget ung.. Hvilket også påvirker mit uddannelses forløb jeg er under lige nu, hvilket knuser mig voldsomt! Derfor for ville det passe perfekt med et lille vidunder efter Hjælperen for derefter at tage assistenten efter barsel? Vil det være forkert at gøre det på den måde?
Plus at alle omkring mig bliver gravide eller føder nu eller snart! Ih, kunne det ikke bare være mig? Jeg er så skruk at det halve kunne være nok! Og når man er medlem af denne side bliver det ikke nemmere når man ser jeres + andre maver samt lækre guldklumper!
Så det bliver forhåbentlig snart min tur! :-)
- Jeg er dog lidt i tvivl om hvordan min mor vil reagere? Jeg har i en længere periode troet at hun ville flippe fuldstændigt ud.. Men jeg skulle snakke med hende her den anden dag (ang min unge alder i min uddannelse) og da jeg helt ville snakke med hende ansigt til ansigt troede hun at jeg var gravid.. Da hun spurgte lød hun nærmest glad eller forventningsfuld? Hmm
Anmeld