Ja som overskriften lyder så er der ingen sex længere.
Min lyst er simpelthen helt forsvundet, og selvom jeg stadig har trangen, så er lysten bare helt væk 
Jeg synes det er ret så synd for kæresten, at han nu har undværret sex i 1½ måned, og jeg har bare ingen som helst lyst.
Er der nogle gode råd til hvad jeg måske kan gøre for at få lysten igen?
Eller er der andre der har det på samme måde?
Er i trist humør over jeg er blevet så kedelig 
Been there done that, desværre! Tror Anders og jeg dyrkede sex 5 gange efter Silas blev født (først 3-4 mdr. efter) og så blev jeg gravid med Rune hehe.. Ja så heldige kan amn være
Men heldigvis har jeg fået lysten tilbage igen (næsten) Ikke helt som før, men det skal nok komme når Rune flytter på eget værelse og vi ikke kun kan knalde i vores sofa (Som ikke er sønderligt behagleig at knalde i
) så ved i det
Men jeg havde følelsen af at jeg var sådan en slags "frelst mor" og "uskyldig" efter jeg havde født, meget mærkelig følelse og alt min energi og fokus var på Silas, så kunne slet ikke koncentrere mig om at skulle være "sexet" overfor Anders... Er dog også sikker på at hende jordemoderen der bare rev min moderkage ud af mig, har haft gjort et eller andet underligt så det gør ondt... Men efter jeg har fået Rune gør det ikke nær så nuller... Gør noget for dig selv, gør dig smuk, langt bad hvor du leger med tanken om at han rør ved dig og så rør ved dig selv (en god ting er at tage sæbe og så stimulere dine brystvorter
) og så overfald ham når du kommer ud fra badet og hav noget dirty sex
(Hvor du jo så er ren) 
Håber det måske kan hjælpe lidt 
Anmeld