Ingen sex efter graviditet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.627 visninger
19 svar
6 synes godt om
16. september 2013

Anonym trådstarter

Ja som overskriften lyder så er der ingen sex længere.

Min lyst er simpelthen helt forsvundet, og selvom jeg stadig har trangen, så er lysten bare helt væk 

Jeg synes det er ret så synd for kæresten, at han nu har undværret sex i 1½ måned, og jeg har bare ingen som helst lyst.

Er der nogle gode råd til hvad jeg måske kan gøre for at få lysten igen?

Eller er der andre der har det på samme måde?

Er i trist humør over jeg er blevet så kedelig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

-Sigrid-

Anonym skriver:

Ja som overskriften lyder så er der ingen sex længere.

Min lyst er simpelthen helt forsvundet, og selvom jeg stadig har trangen, så er lysten bare helt væk 

Jeg synes det er ret så synd for kæresten, at han nu har undværret sex i 1½ måned, og jeg har bare ingen som helst lyst.

Jeg har opdaget at jeg tit først får lyst når vi er "kommet i gang". Måske skulle du bare "tvinge" dig selv til det? Bare i starten, altså

Anmeld

16. september 2013

MorDk

Jeg havde det på samme måde. Jeg vil bare sige: SPRING UD I DET! Om ikke andet så gør det for din kærestes og jeres forholds skyld. Hvis man holder op med at dyrke sex... så lever man bare som "venner" og så går der ikke længe for problemerne kommer! Taler af erfaring!

Jeg har 2 unger. Og vi havde svært ved at komme igang! MEN det er fortid! Og nu har vi ofte sex. Det gør noget ved forholdet!

Anmeld

16. september 2013

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Jeg har opdaget at jeg tit først får lyst når vi er "kommet i gang". Måske skulle du bare "tvinge" dig selv til det? Bare i starten, altså

Ja sådan har jeg det faktisk også..

Men det er bare frustrerende at den start lyst sjældent er der.

Anmeld

16. september 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Jeg havde det på samme måde. Jeg vil bare sige: SPRING UD I DET! Om ikke andet så gør det for din kærestes og jeres forholds skyld. Hvis man holder op med at dyrke sex... så lever man bare som "venner" og så går der ikke længe for problemerne kommer! Taler af erfaring!

Jeg har 2 unger. Og vi havde svært ved at komme igang! MEN det er fortid! Og nu har vi ofte sex. Det gør noget ved forholdet!

Du har nok ret.

For ja, uden sexen føler jeg det også bare som venner der deler samme seng. Og det er jo ikke ligefrem det jeg ønsker.

Men samtidig synes jeg også det er svært at skulle fremtvinge en lyst, specielt til initiativ, og det er også svært for mig ikke at vise mig alt for afvisende 

Jeg håber det bare er min graviditets fase der er skyld i det, og at det går over når jeg er nået lidt længere hen.

Anmeld

17. september 2013

MorDk

Du har nok ret.

For ja, uden sexen føler jeg det også bare som venner der deler samme seng. Og det er jo ikke ligefrem det jeg ønsker.

Men samtidig synes jeg også det er svært at skulle fremtvinge en lyst, specielt til initiativ, og det er også svært for mig ikke at vise mig alt for afvisende 

Jeg håber det bare er min graviditets fase der er skyld i det, og at det går over når jeg er nået lidt længere hen.

Tro mig... jeg troede heller aldrig min lyst ville komme igen! Sex var for mig noget der skulle overståes... men tro mig det bliver bedre hvis man ønsker det! Og der findes intet mere afstressende og afslappende at sexe med kæresten når man har haft en hård periode med trodsige børn osv. Sexen bringer os tæt sammen i den ellers så travle hverdag.

Anmeld

17. september 2013

-Sigrid-

Anonym skriver:

Ja sådan har jeg det faktisk også..

Men det er bare frustrerende at den start lyst sjældent er der.

Det kan jeg godt forstå, men det er vist bare "op på hesten"

Anmeld

17. september 2013

Sijac

Anonym skriver:

DDeDeteJa som overskriften lyder så er der ingen sex længere.

Det er helt normalt at kvinden mister lysten til sex i helt op til 1 år..
Så tag det bare rolig, vent til 8 ugers undersøgelsen er overstået.

Anmeld

17. september 2013

VIPpigen

Jeg havde ikke problemer med lysten, men nærmere spændingen... Det blev bare hurtigt for kedeligt efter der var kommet et barn.

Der måtte hankes godt op, og vi måtte snakke om hvad vi begge havde lyst til.

Her for lidt over 14 dage købte jeg fifty shades of Grey trilogien. Og den giver bestemt både lysten, og ideerne til nye ting

(men vær god ved manden)

Anmeld

17. september 2013

Laulund87

Altså er du gravid nu? Sådan læser jeg det i hvert fald og så vil jeg mene det er helt normalt at lysten forsvinder en periode!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.