Glukosebelastning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2013

ønskebørn74

Mariehønen Evigglad <3 skriver:

Oki hvad skal du så? 

Ved det ikke.. Skal derud igen på næste mandag.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2013

Guldet

ønskebarn74 skriver:

Ved det ikke.. Skal derud igen på næste mandag.. 

åhh skal du så have den forfærdelig drik igen?

Anmeld

21. september 2013

ønskebørn74

åhh skal du så have den forfærdelig drik igen?

Jeg ved det ikke.. Skal til scanning og lægesamtale der.. 

Anmeld

21. september 2013

Lykke:)

Nå oki - mærkeligt at du ikke kunne få svaret med det samme? Sygeplejersken sagde at min tal lå under, så det var fint! Var dit tal meget tøt på da? Fik du også taget en blodprøve? hvad venter du så svar på?

Jeg fik kun taget blodprocenten inden, ikke efter. Tallet inden sagde sygeplejersken bare var rigtig fint. Måske der er forskel på hvordan kan gør fra sted til sted? Jeg fik den taget på Roskilde hospital

Anmeld

21. september 2013

Guldet

Lykke:) skriver:

Jeg fik kun taget blodprocenten inden, ikke efter. Tallet inden sagde sygeplejersken bare var rigtig fint. Måske der er forskel på hvordan kan gør fra sted til sted? Jeg fik den taget på Roskilde hospital

oki - ja det er nok forskelligt fra sted til sted. Men skal du så op og ha taget en blodprøve, for at måle det? eller hvordan gør de så? for det du har drukket er vel væk?

Anmeld

21. september 2013

oki - ja det er nok forskelligt fra sted til sted. Men skal du så op og ha taget en blodprøve, for at måle det? eller hvordan gør de så? for det du har drukket er vel væk?

Jamen de tog en blodprøve efter de to timer, så tror bare de skal analysere den, og så hvis der er noget kontakter de mig

Anmeld

21. september 2013

Guldet

Lykke:) skriver:

Jamen de tog en blodprøve efter de to timer, så tror bare de skal analysere den, og så hvis der er noget kontakter de mig

nå på den måde  hihi så blev jeg så klogere   for at alt er okay Undskyld alle de dumme spørgsmål, blev bare total forvirret 

Hey så skal du da lige have en jule smiley ----->  Nu da det er vores måned vi ser vores dejlige babyer 

Anmeld

21. september 2013

nå på den måde  hihi så blev jeg så klogere   for at alt er okay Undskyld alle de dumme spørgsmål, blev bare total forvirret 

Hey så skal du da lige have en jule smiley ----->  Nu da det er vores måned vi ser vores dejlige babyer 

Det er helt okay!
Jeg skulle også selv liiiige have den et par gange for at forstå hvad der egentlig skulle ske med den prøve!

Decemberbaby'er er da bare de dejligste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.