Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mariehønen Evigglad <3 skriver: Oki hvad skal du så?
Oki hvad skal du så?
Ved det ikke.. Skal derud igen på næste mandag..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Ved det ikke.. Skal derud igen på næste mandag..
åhh skal du så have den forfærdelig drik igen?
Mariehønen Evigglad <3 skriver: åhh skal du så have den forfærdelig drik igen?
Jeg ved det ikke.. Skal til scanning og lægesamtale der..
Mariehønen Evigglad <3 skriver: Nå oki - mærkeligt at du ikke kunne få svaret med det samme? Sygeplejersken sagde at min tal lå under, så det var fint! Var dit tal meget tøt på da? Fik du også taget en blodprøve? hvad venter du så svar på?
Nå oki - mærkeligt at du ikke kunne få svaret med det samme? Sygeplejersken sagde at min tal lå under, så det var fint! Var dit tal meget tøt på da? Fik du også taget en blodprøve? hvad venter du så svar på?
Lykke:) skriver: Jeg fik kun taget blodprocenten inden, ikke efter. Tallet inden sagde sygeplejersken bare var rigtig fint. Måske der er forskel på hvordan kan gør fra sted til sted? Jeg fik den taget på Roskilde hospital
Jeg fik kun taget blodprocenten inden, ikke efter. Tallet inden sagde sygeplejersken bare var rigtig fint. Måske der er forskel på hvordan kan gør fra sted til sted? Jeg fik den taget på Roskilde hospital
oki - ja det er nok forskelligt fra sted til sted. Men skal du så op og ha taget en blodprøve, for at måle det? eller hvordan gør de så? for det du har drukket er vel væk?
Mariehønen Evigglad <3 skriver: oki - ja det er nok forskelligt fra sted til sted. Men skal du så op og ha taget en blodprøve, for at måle det? eller hvordan gør de så? for det du har drukket er vel væk?
Lykke:) skriver: Jamen de tog en blodprøve efter de to timer, så tror bare de skal analysere den, og så hvis der er noget kontakter de mig
Jamen de tog en blodprøve efter de to timer, så tror bare de skal analysere den, og så hvis der er noget kontakter de mig
nå på den måde hihi så blev jeg så klogere for at alt er okay Undskyld alle de dumme spørgsmål, blev bare total forvirret
Hey så skal du da lige have en jule smiley -----> Nu da det er vores måned vi ser vores dejlige babyer
Mariehønen Evigglad <3 skriver: nå på den måde hihi så blev jeg så klogere for at alt er okay Undskyld alle de dumme spørgsmål, blev bare total forvirret Hey så skal du da lige have en jule smiley -----> Nu da det er vores måned vi ser vores dejlige babyer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128