Glukosebelastning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

949 visninger
17 svar
0 synes godt om
16. september 2013

Guldet

Var oppe og fået taget den klamme drik idag!! Føj - men overlevede heldigvis og ingen sukkersyge til mig ;-) andre der os har fået denne "famtastiske drik" ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

ønskebørn74

Mariehønen Evigglad <3 skriver:

Var oppe og fået taget den klamme drik idag!! Føj - men overlevede heldigvis og ingen sukkersyge til mig ;-) andre der os har fået denne "famtastiske drik" ?

Ikke endnu, men er sendtakut afsted på torsdag..

Anmeld

16. september 2013

Guldet

ønskebarn74 skriver:

pyhh glæd dig ikke, ej så slemt er det hellere ikke  eller hmm

Anmeld

21. september 2013

Lykke:)

Jeg fik den igår. FØØØØJ!
Kender ikke til resultatet endnu, så venter spændt!

Anmeld

21. september 2013

Guldet

Lykke:) skriver:

Jeg fik den igår. FØØØØJ!
Kender ikke til resultatet endnu, så venter spændt!

Ja føj det smagte _ jeg fik total kvalme bagefter .. Hvordan kan det være du ikke fik svaret efter? så når det da af gå ud af kroppen? Jeg fik taget min blodprocent inden og efter jeg havde drukket det skulle jeg vente i vente værelset i 2 timer ( man skulle forholde sig i hel ro) derefter tog hun min blodprocent igen og fik så svaret . Havde heldigvis ikke sukkersyge

Anmeld

21. september 2013

Guldet

ønskebarn74 skriver:

Fik du taget glukosetesten? og hvordan gik det?

Anmeld

21. september 2013

Lykke:)

Ja føj det smagte _ jeg fik total kvalme bagefter .. Hvordan kan det være du ikke fik svaret efter? så når det da af gå ud af kroppen? Jeg fik taget min blodprocent inden og efter jeg havde drukket det skulle jeg vente i vente værelset i 2 timer ( man skulle forholde sig i hel ro) derefter tog hun min blodprocent igen og fik så svaret . Havde heldigvis ikke sukkersyge

Jeg havde faktisk kvalme indtil jeg fik noget at spise igen.
Jeg fik taget blodprocent inden og ventede i to timer og så tog de en blodprøve og så får jeg svar inden for fire dage hvis der er noget.

Anmeld

21. september 2013

Guldet

Lykke:) skriver:

Jeg havde faktisk kvalme indtil jeg fik noget at spise igen.
Jeg fik taget blodprocent inden og ventede i to timer og så tog de en blodprøve og så får jeg svar inden for fire dage hvis der er noget.

Nå oki - mærkeligt at du ikke kunne få svaret med det samme? Sygeplejersken sagde at min tal lå under, så det var fint! Var dit tal meget tøt på da? Fik du også taget en blodprøve? hvad venter du så svar på?

Anmeld

21. september 2013

ønskebørn74

Fik du taget glukosetesten? og hvordan gik det?

Tror ikke det gik så godt.. Den lå på 9,2..

Anmeld

21. september 2013

Guldet

ønskebarn74 skriver:

Tror ikke det gik så godt.. Den lå på 9,2..

Oki hvad skal du så? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.