Vellykket ts

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
5 svar
1 synes godt om
16. september 2013

Putomanen

Ts gik super godt i dag.
Spiren havde det godt og hjertet blinkede derudaf.
Der var dog en tom sæk, så jeg skal til en ekstra scanning d 3 oktober.
Jeg er bare så glad for at alt er som det skal være!
Termin er fortsat d 3 maj.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

tekop89

Hvor er det bare stort!! Kæmpe tillykke.   Det må have været vildt rørende at se. 

Anmeld

16. september 2013

Putomanen

tekop89 skriver:

Hvor er det bare stort!! Kæmpe tillykke.   Det må have været vildt rørende at se. 

Det var ret surrealistisk og vildt at se.
Indtil videre er det bare en grå masse, hvor en stor del af det bankede, men forhåbentlig er der mere at se til næste scanning Lægen var i hvert fald fortrøstningsfuld om, at den ville blive

Jeg skal til 1. Lægeundersøgelse på onsdag. Har du fået tid til det? Hvornår skal du til ts?

Anmeld

17. september 2013

tekop89

Putomanen skriver:

Det var ret surrealistisk og vildt at se.
Indtil videre er det bare en grå masse, hvor en stor del af det bankede, men forhåbentlig er der mere at se til næste scanning Lægen var i hvert fald fortrøstningsfuld om, at den ville blive

Jeg skal til 1. Lægeundersøgelse på onsdag. Har du fået tid til det? Hvornår skal du til ts?

Ja, det må godt nok have været syret at se! Og vildt at se hjerteblink.  Men der har så måske været et ekstra foster, siden der var en ekstra blommesæk? - synes forresten at det er rigtig fint at du så skal til scanning igen. Det bliver dejligt at få lov til at se den lille igen.  

Jeg skal først til 1. lægeundersøgelse d. 4/10 - tror det er lidt forskelligt hvornår man skal det. 

Og så skal jeg til tidlig scanning på fredag.  Glæder mig helt vildt, men er også en smule nervøs.  

Anmeld

18. september 2013

Putomanen

tekop89 skriver:

Ja, det må godt nok have været syret at se! Og vildt at se hjerteblink.  Men der har så måske været et ekstra foster, siden der var en ekstra blommesæk? - synes forresten at det er rigtig fint at du så skal til scanning igen. Det bliver dejligt at få lov til at se den lille igen.  

Jeg skal først til 1. lægeundersøgelse d. 4/10 - tror det er lidt forskelligt hvornår man skal det. 

Og så skal jeg til tidlig scanning på fredag.  Glæder mig helt vildt, men er også en smule nervøs.  

Ja, der er højst sandsynligt et ekstra foster, som har sat sig fast men ikke udviklet sig videre. Der var ikke noget at se inde i blommesækken. Jeg håber at den er forsvundet til kontrolscanningen, og alt er som det skal være

Uha, scanning på fredag, det bliver spændende Så får du også set Stenlille skønne hjerteligt

Turen til lægen i dag være "blot" at få taget en masse prøver og tale med en rigtig sød sygeplejerske. Så skal jeg ind til lægen torsdag i næste uge og have lavet vandrejournal.
Hun sagde forresten, at jeg skal stoppe med at træne, hvis jeg bliver skidt tilpas, som jeg har oplevet nogle gange. Så skal jeg hellere træne stille og roligt, i kortere tid eller gå og cykle nogle ture.

Jeg glæder mig til en positiv opdatering fra dig på fredag

Anmeld

18. september 2013

tekop89

Putomanen skriver:

Ja, der er højst sandsynligt et ekstra foster, som har sat sig fast men ikke udviklet sig videre. Der var ikke noget at se inde i blommesækken. Jeg håber at den er forsvundet til kontrolscanningen, og alt er som det skal være

Uha, scanning på fredag, det bliver spændende Så får du også set Stenlille skønne hjerteligt

Turen til lægen i dag være "blot" at få taget en masse prøver og tale med en rigtig sød sygeplejerske. Så skal jeg ind til lægen torsdag i næste uge og have lavet vandrejournal.
Hun sagde forresten, at jeg skal stoppe med at træne, hvis jeg bliver skidt tilpas, som jeg har oplevet nogle gange. Så skal jeg hellere træne stille og roligt, i kortere tid eller gå og cykle nogle ture.

Jeg glæder mig til en positiv opdatering fra dig på fredag

Jeg krydser fingre for at alt er som det skal være til næste scanning.  Men selvfølgelig er det det. 

Jeg var til samme "lægebesøg" i mandags, hvor en sygeplejerske tog blodprøver og sådan. Ikke noget vildt spændende, men meget hyggeligt. Glæder mig til at få vandrejournalen! 

Okay, fint at du fik snakket med hende om sport.  Det er meget rart lige at få det på plads. Jeg har ikke trænet i en uge nu pga. Svimmelhed , ellers tænker jeg, når jeg bliver ovenpå igen, at tage til noget bodyfit, uden at tage så mange kilo på som jeg plejer. Det burde jeg kunne holde til. 

man skal godt nok lige vænne sig til at man ikke kan træne og have en hverdag som man plejer. Men det er jo det værd. 

Jeg giver selvfølgelig en Update fredag. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.