Hvad gør jeg galt??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2013

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Ja det er syndt for dem.

MEN det er lige så syndt for os der går rundt som konstante zombier

Det er rigtigt 

Mere søvn = mere overskud 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Vores søn sov helt fantastisk lige siden vi droppede flasken
Det samme fortalte nogle vi kender.
S jeg ville prøve at droppe den sidste flaske. Jeg har dog desværre ikke nogen gode råd til hvordan det lige gøres bedst, da vores dreng selv sagde fra.
Håber nogle herinde kan hjælpe

Anmeld

15. september 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Min søn er nu snart 1år, og sover stadig ikke igennem, han vågner adskillige gange om natten, og vil heller ej sove om aftenen.

jeg forstår simpelthen ikke hvad der er galt. Vi har fået tjekket hans ører, og der er intet. Han plejer at få en natflaske inden vi ligger ham. Hver gang han falder i søvn og vi ligger ham, vågner han og skriger.

han sover så uroligt om natten, vender og drejer sig, rejser sig op osv. Både min kærestjeg jeg har fuldtidsjob, som vi skal op til hver morgen. Og Gud hvor er det hårdt når man stadig skal op 3-5 gange om natten 

Er der nogen gode råd, eller bud på hvad der kan være galt?

hilsen en frustreret mor, der er meget træt 

Min datter er 21 mdr. og begyndte først at sove igennem for 2 mdr. siden...og stadig kan hun godt vågne om natten, dog er det sjældent at hun er rigtig vågen - som regel skal hun bare have en sut.

Men hun begyndte uden tvivl at sove meget bedre da hun kom på eget værelse for en måned siden.

Anmeld

15. september 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Vores søn sov helt fantastisk lige siden vi droppede flasken
Det samme fortalte nogle vi kender.
S jeg ville prøve at droppe den sidste flaske. Jeg har dog desværre ikke nogen gode råd til hvordan det lige gøres bedst, da vores dreng selv sagde fra.
Håber nogle herinde kan hjælpe

Tror den flaske ryger! 

Du er den tredje hvor det er blevet bedre efter hehe 

Anmeld

15. september 2013

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Min datter er 21 mdr. og begyndte først at sove igennem for 2 mdr. siden...og stadig kan hun godt vågne om natten, dog er det sjældent at hun er rigtig vågen - som regel skal hun bare have en sut.

Men hun begyndte uden tvivl at sove meget bedre da hun kom på eget værelse for en måned siden.

han sov på sit eget værelse i ca 2 uger, det var ingen succes her, og da jeg så skulle stoppe med at amme + han skulle starte i VS blev vi enige om det var for meget for ham, og jeg skulle starte arbejde også. og så er vi bare ikke kommet videre siden, med at han skulle på eget værelse 

Anmeld

15. september 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Tror den flaske ryger! 

Du er den tredje hvor det er blevet bedre efter hehe 

Okay ja det ser ud til at være et mønster. Jeg blev også overrasket over hvor mange der havde fortalt mig at den flaske ikke gør noget godt inden sengetid i den alder.
Held og lykke. for at han sover godt

Anmeld

15. september 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Okay ja det ser ud til at være et mønster. Jeg blev også overrasket over hvor mange der havde fortalt mig at den flaske ikke gør noget godt inden sengetid i den alder.
Held og lykke. for at han sover godt

Ja hehe, håber godt nok også det hjælper her! 

Anmeld

16. september 2013

Mette Jørgensen - Mammashop

Hej 

Jeg kan godt forstå, at du er ved at være meget frustreret! Da mine børn var små, brugte jeg en "våge" eller natlampe til dem om natten, så de bedre kunne falde i søvn. I dag sælger jeg dem selv på MammaShop, fordi jeg var så tilfreds med dem - prøv at tag et kig herpå: http://www.mammashop.dk/info/natlamper.html

De har virkelig været fantastiske, synes jeg. Håber de også kan hjælp dig, så du kan få din nattesøvn 

Kh Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.