Anonym skriver:
Han sover inde ved os, da vi har prøvet at have ham sovende på sit eget værelse, hvor jeg skulle op flere gange, og må ærligt indrømme at jeg faktisk opgav lige dér, fordi jeg var nødt til at være frisk på jobbet. Men ja, han Falster i søvn i vores arme, så det kunne være en ide at give ham flasken i sengen 

Jeg tror man skal tage kampen en gang for alle, også ikke give op undervejs. Der er vist bøger om emnet " sov godt " tror jeg mange har haft glæde af. Begge vores sov igennem fra 4 mdr, da de skulle være i stand til det mht mad, så der stoppede udskænkningen om natten, skal dog siges at begge mine børn har været tykke, så det kunne gøres uden bekymring. Undervejs har vi haft perioder hvor de ville op, drikke osv osv osv, alt andet end at sove. Men vi holdte rutinerne og reglerne og tog skrigeturene i et parnætter, også var alt tilbage ved normal. Lige pt er der en der lige har smidt bleen, også skal op og tisse, og det er jo ok, men man skal ikke anden end at tisse, og man skal i sin egen seng igen.
vi har erfaringer med at hvis man slækker for meget på reglerne så bryder helvede løs. Eksempelvis efter sygdom hvor en har sovet ved os, ja så tager det diskussioner og tid og skrigeri en til to nætter for vi er tilbage til det normale. Og hvis vi har været udkørt og ladet dem få deres vilje for meget, mere lys, flere bamser, fler puttesange, ja så køre det af sporet, så vi har lært at være rimelig firkantet.
Anmeld