Ipad/android tablet til børn 2 - 3 år gamle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2013

Karina84

Har stemt blankt, da vi har en samsung som ikke decideret er hans (Sebastian på 2&frac12, men han får lov til at låne den til at spille puslespil på og se youtube. Det er ofte om eftermiddagen når han kommer hjem, at han får lov til at sidde og slappe af med den, og han er super sej til både at passe på den og bruge den 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

MorDk

NEJ! Men min søn låner min tablet!

Anmeld

15. september 2013

Nadia&Daniel

Vi har en fælles i familien.. Men den bliver næsten ikke brugt.. Laura taler mindre og mindre om den..

Anmeld

15. september 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Janni. skriver:

Har dit barn en Ipad eller android tablet?

Jeg er lidt målløs over en debat, der kørende på facebook i en mødregruppe derinde, og vil se hvor "almindeligt" det er at børn på 2 - 3 år har Ipad eller lign teknik..

jeg har stemt nej.

Min søn har godt nok fået min gamle mobil - uden SIM kort - til at kunne spille på og nogle gange låner han den bærbare til at se Robocar Poli på youtube, men han var 5 da han fik den og den må ikke komme med i børnehave.

Anmeld

15. september 2013

AnthonsMor

Janni. skriver:

Har dit barn en Ipad eller android tablet?

Jeg er lidt målløs over en debat, der kørende på facebook i en mødregruppe derinde, og vil se hvor "almindeligt" det er at børn på 2 - 3 år har Ipad eller lign teknik..

Jeg har stemt blankt, da Anthon kun er 6 måneder, men hvis vi selv har en tablet af en art til den tid, så får han også lov til at spille læringsspil på den, det er en del af fremtiden, om vi vil det eller ej, og det skal de ikke afskæres fra, synes jeg ikke..

Han får ikke SIN EGEN før han er meget ældre, der taler vi nok konfirmationsalderen, men hvis vi har en i hjemmet må han bruge den..

Anmeld

15. september 2013

LinLin

Min på 3 HAR ikke men han bruger vores og er rigtigt god til det

Anmeld

15. september 2013

Carina:-)

Dem der er fyldt 3 har en ,og når yngste mand fylder 2-3 får han også en .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.