Ipad/android tablet til børn 2 - 3 år gamle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har dit 2 - 3 årige barn en ipad eller android tablet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.846 visninger
16 svar
5 synes godt om
14. september 2013

Janni.

Har dit barn en Ipad eller android tablet?

Jeg er lidt målløs over en debat, der kørende på facebook i en mødregruppe derinde, og vil se hvor "almindeligt" det er at børn på 2 - 3 år har Ipad eller lign teknik..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Janni. skriver:

Jeg er lidt målløs over en debat, der kørende på facebook i en mødregruppe derinde, og vil se hvor "almindeligt" det er at børn på 2 - 3 år har Ipad eller lign teknik..

Vi har en til ungerne herhjemme. Men det er ikke kun min søns (snart 3 år) det er også min datters på 9. Men min søn må bruge den ligesom han vil da vi har ekstra forsikring på den.

Anmeld

15. september 2013

DianaRJS

Janni. skriver:

jeg har stemt bank, mine har ikke deres egen, men jeg har en de får lov at låne af og til, men det er min og blvier det ved med at være til jeg selv synes de er gamle nok til at få en ;P bruger den godt nok ikke selv, men alligevel

Anmeld

15. september 2013

Mimbi

jeg har stemt blankt. vi voksne har en tablet min, som børnene kan låne når de vil se netflix 

Anmeld

15. september 2013

Elgaard73

Jeg har stemt blankt. Vi har en tablet i huset, som vores dreng (21 måneder) gerne må bruge til at se film på, men han kan slet ikke finde ud af det. Han er alt for vild og ivrig, så han får trykket på alt muligt og får stoppet film osv.

Den er faktisk købt til mig, men jeg har max brugt den 2 gange, så når junior en gang finder ud af at bruge den normalt, regner jeg med at han får den. Men som det er lige nu, har det lange udsigter...

Anmeld

15. september 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Janni. skriver:

Ja

Nu min søn godt nok 4 .. Men han fik en Samsung Galaxy da han var 3 år ..

Den fejler ikk det mindste !

Anmeld

15. september 2013

dorthemus

Ja min datter fik en Samsung galaxy tablet da hun blev 3 år

Anmeld

15. september 2013

Kløver

Nej og vi ejer ikke en, og synes det er for tidligt, synes der er andre ting de skal lære først, de får indimellem lov at låne min telefon men i begrænset omfang

Anmeld

15. september 2013

Solstrålebørn

Vi ejer ikke en, synes det etofte tidligt... 

Anmeld

15. september 2013

bøllen

Janni. skriver:

Jeg har en som vores gerne må låne. Bruger den til spil og film. Må indrømme jeg har et meget afslappet forhold til den slags. Da jeg tror det er til gavn for vores børn de får den erfaring med. Og små børn lærer jo hurtig. Om vi forældre vil det eller ej, er det den vej udviklingen er. Den elektroniske verden er kommet for at blive, og er fremtiden for vores børn. Så jeg mener det er en fordel og give dem så meget erfaring som muligt inden skolen mm. Både pc , tablet mm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.