Milk Copenhagen's efterårskollektion til børn i alderen 2-12 år kommer den 8 august.

Book dit arrangement her ved mig hvis du bor i hovedstaden eller omegn, bor du længere væk så skriv alligevel da jeg har bil og godt kan komme længere det kræver blot lidt planlægning.
Arrangementet vil typisk foregå hos dig hvor du har samlet dine veninder, din mødregruppe eller arbejdskollegaer. Jeg kommer forbi med hele kollektionen således at i både kan se og føle varerne inden i køber noget.
Ønsker du et arrangement så saml ca. 5-10 af dine veninder og book et møde hos mig.
Om Milk kan siges:
Alt tøj fra MILK Copenhagen er eget design. Vi går aldrig på kompromis med kvaliteten. Det skal nemlig kunne holde til både vild leg og mange ture i vaskemaskinen.
Ideen med MILK Copenhagen er at kreere børnetøj i den lækreste kvalitet til en pris, hvor alle kan være med. Vi springer butiksleddet over og sælger tøjet direkte til dig, hjemme hos dig selv eller en veninde. På den måde kan du købe unikt tøj til børn fra 2-12 år i samme kvalitet og spændende designs, som du finder i de små butikker - bare 40-50% billigere.
Skriv til mig på
Gunhildur@yahoo.com eller ring på 60845370 (tager jeg ikke lige telefonen så læg en besked på min svarer så ringer jeg tilbage)
*Bemærk at billederne er fra forårskollektionen.*
Anmeld