Chefen med til første scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2013

Anonym trådstarter

DecemberBaby2013 skriver:

Det genere dig ikke at det er en indvendig scanning? Kan godt se princippet i jeres sammenhold osv. Men personligt selv, ville jeg ikke sprede ben for hverken chef eller mor... Til fødslen er det også kun min kæreste der er til stede.

Så fordi jeg ingen mand har, så skal jeg "straffes" på det punkt og så klare alle scanninger og fødslen selv?

Forstår godt din pointe, men hun/de står jo ved siden af mig til en scanning, og ikke nede ved benene. Så ville aldrig komme til at se mit skridt. Til alle de gu jeg har været til har jeg hver gang haft lange bluser på, så man hverken ser numse eller skridt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

NovemberBaby2013

Anonym skriver:

Så fordi jeg ingen mand har, så skal jeg "straffes" på det punkt og så klare alle scanninger og fødslen selv?

Forstår godt din pointe, men hun/de står jo ved siden af mig til en scanning, og ikke nede ved benene. Så ville aldrig komme til at se mit skridt. Til alle de gu jeg har været til har jeg hver gang haft lange bluser på, så man hverken ser numse eller skridt

Jeg har ikke snakket noget om at du skal straffes. Hvis du er helt tryg ved at invitere hende med, så det da bare om at gøre det?

Anmeld

15. september 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Hvis din chef er mere veninde og reservemor end chef, er det vel ikke et problem at spørge hende. Det er jo umuligt for os at vide, om hun føler sig som den, der står dig allernærmest, eller om hun vil synes, det er lige i overkanten af, hvad hun synes, hun skal være med til, og hellere vil overlade pladsen til en af dine veninder. 

Anmeld

15. september 2013

Kløver

Anonym skriver:

Der er ikke nogen mand inden i billedet

Så ville jeg tage afsted alene, og lade chefen komme med til nf

Der er også meget mere at se til nf og tager længere tid.
Det er fint i er så tætte men tænker alligevel det bliver for tæt når de scanner indvendigt da hun jo også er din chef, men det er jo op til dig at vurdere

Anmeld

15. september 2013

Phoenix

Jeg synes det er fint du har et godt forhold til din chef og hun er en dejlig person at være omkring. Har dog nok lidt svært ved at sætte mig ind i det. Ville personligt altid selv bevare en professionel distance til min chef og ligeledes til medarbejdere hvis jeg var chefen. 

Jeg synes som andre har nævnt, at du hellere skulle tage en veninde med. 

Men det er jo op til dig og hvad du føler er mest rigtig 

Anmeld

15. september 2013

Mumto3

Jeg synes det lyder helt forkert. Hun edusin chef, hun bestemmer din løn, hun bestemmer om du skal fyres eller blive. Selvom hun er reservemor for dig, kan jeg slet ikke se hvad hun skal til din scanning.

Anmeld

15. september 2013

LMX

Jeg synes du skal gøre hvad DU synes er rigtigt for dig.

Og som du selv siger, så sidder hun jo oppe ved dit ansigt og ser ikke noget "upassende".

Hvis hun virker som en reservemor så virker det da ikke underligt at du gerne vil ha hende med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.