Chefen med til første scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.195 visninger
16 svar
16 synes godt om
14. september 2013

Anonym trådstarter

Skriver som ano. da jeg ikke har spurgt min chef endnu.

Jeg var igennem IUI for nogle dage siden og hvis jeg bliver gravid, så får jeg jo denne scanning i uge 7 ca.

Sagen er den, at jeg altid har drømt om at have min mor med til den første scanning, men i og med jeg ingen kontakt har til hende mere, så går den drøm ikke i opfyldelse :(

Min chef er en SKØN kvinde, som har hjulpet mig meget og været med i processen om at droppe kontakten til min mor og har presset lidt på, da hun kunne se min mor ikke var god for mig...

Jeg ser min chef som en reservemor og holder virkelig meget af hende, dette ved hun godt, og det er i orden med hende at jeg ser hende som en reservemor...

Derfor har jeg de senere dage, haft i tankerne at hun skulle med til den scanning, hvis hun har lyst selvfølgelig, og det er helt okay med mig hvis hun siger nej... Jeg vil bare få svært ved at spørge hende tror jeg, det er sådan lidt grænseoverskridende, for os begge måske?

Ved ikke hvad jeg ville med det her, bare lufte mine tanker tror jeg :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

Lotus86

Jeg synes da helt sikkert du skulle spørge hende, er sikker på hun vil blive rigtig glad og rørt

Anmeld

15. september 2013

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Jeg synes da helt sikkert du skulle spørge hende, er sikker på hun vil blive rigtig glad og rørt

Det tror jeg også hun ville :)

Det er mere om det ville blive for grænseoverskridende for hende, men alligevel tænker jeg det ikke er det da hun har det helt fint med jeg ser hende som en reservemor osv...

Anmeld

15. september 2013

Camilla <3

Syntes helt sikkert du skulle spørge hende

Tror hun ville blive rigtig glad, nu hvor i er tætte. 

Anmeld

15. september 2013

Kofoed.

Jeg ville nok ikke lige til første scanning, den er jo indvendig :/ men jeg ville godt kunne finde på det.

Anmeld

15. september 2013

Kløver

De tidlige scanninger efter iui er invendig så ville nok nøjes med min mand og i stedet tage hende med til en senere scanning eller en ekstra scanning

Anmeld

15. september 2013

Anonym trådstarter

Camilla <3 skriver:

Syntes helt sikkert du skulle spørge hende

Tror hun ville blive rigtig glad, nu hvor i er tætte. 

Det håber jeg hun vil, for vi er netop blevet rigtig tætte, men uden at det ødelægger noget eller står i vejen for vores samarbejde jobmæssigt :)

Anmeld

15. september 2013

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Jeg ville nok ikke lige til første scanning, den er jo indvendig :/ men jeg ville godt kunne finde på det.

Det ville ikke genere mig, at den er indvendig, tror heller ikke det ville gøre noget for hende. Men selvfølgelig får hun at vide at det er en indvendig scanning og muligheden for at takke nej :)

Anmeld

15. september 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

De tidlige scanninger efter iui er invendig så ville nok nøjes med min mand og i stedet tage hende med til en senere scanning eller en ekstra scanning

Der er ikke nogen mand inden i billedet :)

Anmeld

15. september 2013

NovemberBaby2013

Det genere dig ikke at det er en indvendig scanning? Kan godt se princippet i jeres sammenhold osv. Men personligt selv, ville jeg ikke sprede ben for hverken chef eller mor... Til fødslen er det også kun min kæreste der er til stede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.