Får helt kvalme!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.332 visninger
15 svar
15 synes godt om
14. september 2013

MMOGM

ØV!!!

Sidder i min sofa, denne lørdag aften og ser film, med en 1,5L cola, og 500g slik, og GROV ÆDER!!!

Nu hvor halvdelen af slikket er spist, kommer der denne vildt lækre dame i filmen, med den flotteste krop, og BUM!!!!

Har det som om aaaaaalt slikken vil op igen, og siger til mig selv "PÅ MANDAG STARTER DU MED SUND KOST OG TRÆNING!!!"

meeeeen, sådan bliver det jo aldrig, det ved jeg jo godt, jeg siger det jo til mig selv HVER weekend. for dælen altså...

Hvad gør jeg for at komme af med denne over søde tand jeg har mig her? Rykraden er så svag som en regnorm.

Jeg vil virkelig gerne holde den denne gang.

Bare lige et surt opstød, fra en der har fået stjålet sin lækre krop af den strandbabe på tv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2013

Rikke vuholm

Kender alt for godt  Jeg har ikke fundet nogen løsning endnu. Håber du finde på noget og giver et fif videre :-) 

Anmeld

14. september 2013

MMOGM

Rikke vuholm skriver:

Kender alt for godt  Jeg har ikke fundet nogen løsning endnu. Håber du finde på noget og giver et fif videre :-) 

Hihi, vil også meget gerne finde en god løsning lige nu

tror bare jeg er MEGA sukker afhængig

Anmeld

15. september 2013

liten-mamma

ØV!!!

Sidder i min sofa, denne lørdag aften og ser film, med en 1,5L cola, og 500g slik, og GROV ÆDER!!!

Nu hvor halvdelen af slikket er spist, kommer der denne vildt lækre dame i filmen, med den flotteste krop, og BUM!!!!

Har det som om aaaaaalt slikken vil op igen, og siger til mig selv "PÅ MANDAG STARTER DU MED SUND KOST OG TRÆNING!!!"

meeeeen, sådan bliver det jo aldrig, det ved jeg jo godt, jeg siger det jo til mig selv HVER weekend. for dælen altså...

Hvad gør jeg for at komme af med denne over søde tand jeg har mig her? Rykraden er så svag som en regnorm.

Bare lige et surt opstød, fra en der har fået stjålet sin lækre krop af den strandbabe på tv

Puha jeg har virkelig også en sød tand, elsker chokolade!!!

Jeg har desværre ikke nogle gode fif, ved ingen gang selv hvordan jeg undgår det 

Tror det er fordi vi simpelthen bare ikke køber søde sager og når det ikke er her, har jeg ikke lyst til det. Når vi så tilgengæld er ude hos nogle som servere lidt sødt, så kan jeg på ingen måde holde fingrene væk. 

Anmeld

15. september 2013

MorDk

1. LAD VÆRE MED AT KØBE DET

2. Skær frugt og grønt ud i stedet og lav en lækker DIP til

3. Køb 70% chokolade og lade det smelte på tungen....

Anmeld

15. september 2013

Rikke vuholm

Jeg er også mega sukker afhængig.  Nok lidt doven også hehe ved jo, hvad der skal til.  Det er bare ikke så nemt

Anmeld

15. september 2013

..

Jeg læste en gang at intet smager så godt som det føles at være slank og sund. Det tænker jeg tit på og det er rigtigt :-)

Anmeld

15. september 2013

LilleSmølf

MMOGM skriver:

ØV!!!

Lad vær med at købe slik.

Jeg sagde til mig selv at jeg måtte spise alt det slik jeg ville - men på den betingelse at jeg intet havde derhjemme og fik jeg lyst til en plade chokolade måtte jeg gå ned og købe kun den og tage hjem igen. Hvis jeg var nede for at handle ind og ville have chokolade skulle jeg først gå hele vejen hjem med varerne og så gå tilbage efter det andet. Og ja, jeg GIK hver gang, midt ude fra bøhlandet i Odense.

Man lærer hurtigt at skelne mellem hvornår man virkeligt vil have noget sødt og hvornår man faktik godt kan tage et stykke agurk

Desuden var regel no. 2 - Lækkersulten? Så spiser man lige et stykke rugbrød først. Så spiser man agurkestænger, gulerødder, små majs, etc. med hummus. SÅ, hvis man stadig vil have kan man tage slik.

Og tro mig, det er ikke nemt at kværne en plade chokolade efter den omgang

Ja, det kræver lidt "øvelse" men det virker faktisk ret godt.

Anmeld

15. september 2013

MMOGM

liten-mamma skriver:

Puha jeg har virkelig også en sød tand, elsker chokolade!!!

Jeg har desværre ikke nogle gode fif, ved ingen gang selv hvordan jeg undgår det 

Tror det er fordi vi simpelthen bare ikke køber søde sager og når det ikke er her, har jeg ikke lyst til det. Når vi så tilgengæld er ude hos nogle som servere lidt sødt, så kan jeg på ingen måde holde fingrene væk. 

Haha, ih det er irriterende at man har det sådan 

Jeg er så bare også dårlig til at købe det 

Anmeld

15. september 2013

MMOGM

MorDk skriver:

1. LAD VÆRE MED AT KØBE DET

2. Skær frugt og grønt ud i stedet og lav en lækker DIP til

3. Køb 70% chokolade og lade det smelte på tungen....

Ja, men det er desværre nemmere sagt end gjort hehe 

Jeg bliver desværre rigtig let fristet, men det med den mørke chokolade lyder som en god ide 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.