Nyrebækkenbetændelse!! :-((

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2013

Misscbn

VråJepsen skriver:

Lige en lille tude status fra mig!
Onsdag blev jeg sendt hjem fra arbejder, jeg havde så mange smerter, og tude af smerte.. Jeg troede jeg snart skulle rammes af en influenza, og derfor var øm og havde ondt alle steder. Men fredag er der bare ikke nogen ændring, ingen ondt i halsen og snot, yderligere..
Men jeg får så slæbt mig til lægen, fordi jeg ikke kan sove, uden at skulle skifte stillig hver 10min, jeg kan hverken stå, eller gå, sidde af bare smerter..
Var bange for at der var noget galt med den lille i maven, pga det føltes som slag i sidderne af maven, hørte smuk hjertelyd. Og ingen tegn på bekymring, men det var åbenbart normalt at have ondt i flankerne.

- åhhh hvor gør det ondt, så meget smerte og ubehag! :-( og penicillin, håber det snart hjælper!
Andre der har haft nyrebækkenbetændelse? Også i gravidliteten?

Ja jeg har lidt meget af det, og har været indlagt med det den ene af gangene og det er det mest smertefulde jeg har oplevet..

Den ene gang havde mit sat sig til blodforgiftning også så jeg var tæt på at lade livet fordi jeg havde gået med det i 14 dage og bare fået smertestillende

Føler med dig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2013

Sander&Vitus-Mor

blankholm skriver:

Ja jeg har lidt meget af det, og har været indlagt med det den ene af gangene og det er det mest smertefulde jeg har oplevet..

Den ene gang havde mit sat sig til blodforgiftning også så jeg var tæt på at lade livet fordi jeg havde gået med det i 14 dage og bare fået smertestillende

Føler med dig 

Tusinde tak for omsorgen. :-)
Hold da op for en omgang, du også har været udsat for, godt du klarede den!
Ja det virkelig smertefuldt, og føler mig virkelig som en doven hund. Fordi jeg intet kan, udover at vride mig af smerte og beklage mig..
Pincillin så virk dog! :-(

Anmeld

14. september 2013

Misscbn

VråJepsen skriver:

Tusinde tak for omsorgen. :-)
Hold da op for en omgang, du også har været udsat for, godt du klarede den!
Ja det virkelig smertefuldt, og føler mig virkelig som en doven hund. Fordi jeg intet kan, udover at vride mig af smerte og beklage mig..
Pincillin så virk dog! :-(

ja og det var skadestuelægens ord, at hvis jeg ik var kommet ind så var min krop stået af skummelt jeg hallucinerede også helt vildt og havde 41-42 i feber og krampede osv 

så lov mig at gå til lægen fremover bare ved den mindste mistanke til at du evt har det.

men du skal bare tage det roligt, lade pencillinen virke og drik en masse vand evt med frisk presset citron i da det hjælper med at rense nyrerne

Anmeld

14. september 2013

Sander&Vitus-Mor

blankholm skriver:

ja og det var skadestuelægens ord, at hvis jeg ik var kommet ind så var min krop stået af skummelt jeg hallucinerede også helt vildt og havde 41-42 i feber og krampede osv 

så lov mig at gå til lægen fremover bare ved den mindste mistanke til at du evt har det.

men du skal bare tage det roligt, lade pencillinen virke og drik en masse vand evt med frisk presset citron i da det hjælper med at rense nyrerne

Tusinde tak for rådene! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.